فرماندار مشهد گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون برای ساخت ۱۹۳۶ واحد در شهرستان مشهد، زمین واگذار شده است.

فرماندار مشهد: زمین ۱۹۳۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد واگذار شده است

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری صبح پنجشنبه در آیین قرعه‌کشی و واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای امرقان، رضویه و فریزی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فاز اول طرح نهضت ملی مسکن، زمین برای احداث چهار هزار واحد مسکونی در شهرهای مشهد، رضویه، ملک‌آباد و بینالود و ۸۰ روستای شهرستان مشهد، قرعه کشی و واگذار می‌شود که تا کنون زمین ۱۹۳۶ واحد مسکونی واگذار شده است.

فرماندار مشهد با بیان اینکه به همه افراد دارای شرایط زمین واگذار خواهد شد، گفت: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی روستایی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه هر قطعه به دو نفر واگذار می‌شود، اظهار کرد: این زمین‌ها به صورت ۹۹ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت.

داوری با اشاره به اینکه بعد از واگذاری زمین، مالکان می‌توانند کار دریافت پروانه و ساخت‌وساز را آغاز کنند، گفت: به منظور تسریع در آغاز عملیات ساختمانی، فرآیند صدور پروانه را سرعت بخشیده‌ایم و در مدت دو هفته پروانه‌ ساختمانی متقاضیان صادر می‌شود.

فرماندار مشهد، بهمن‌ماه را یادآور پیروزی انقلاب اسلامی بیان و اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا بی نظیر است.

وی، ۱۱ اسفندماه را فرصت دوباره تجلی همت و اراده ملت دانست و اظهار امیدواری کرد مردم با حضور خود، انتخاباتی را رقم خواهند زد که پوزه دشمن به خاک مالیده شود و دولت‌مردان با پشتوانه بهتری عمل کنند.

خبرنگار: فاطمه سعادتیان نیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا هادیان ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    کاش به جای زمین های خارج از بافت شهر و روستایی زمین هایی داخل محدوه به اونایی ک خونه ندارن میدادین تا لااقل هزینه ای که می‌کنند واسه ساختش ارزشش رو داشته باشه