دبیر قرارگاه مردم‌یاری بحران ضمن تاکید بر ضرورت توسعه مدیریت بحران جامعه‌محور و استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی گفت: نخستین همایش سراسری مردمیاران بحران توسط سازمان مدیریت بحران کشور برگزار خواهد شد.

همایش ۱۰۰ هزار نفری مردمیاران بحران در سراسر کشور برگزار می‌شود

نخستین جلسه هماهنگی دستگاه‌های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران کشوربه منظور هماهنگی دعوت از تشکل‌های مردمی و نیروهای جهادی، برای همایش سراسری مردمیاران بحران در سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد.

امیررضا غلامی؛ مشاور رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اهمیت  هم‌افزایی، ساماندهی و مدیریت متمرکز و مردم‌پایه نیروهای مردمی، تشکل‌های مردم‌نهاد، طلاب جهادی و نمایندگان بخش خصوصی و اصناف افزود: این همایش در تهران و مراکز استان‌های کشور به صورت سراسری و همزمان با حضور ۱۰۰هزار نفر از مردمیاران بحران برگزار خواهد شد.

در این نشست عبدالله مظفری؛ دستیار رئیس سازمان و مجری طرح ملی ساماندهی بخش خصوصی (قرارگاه سلام)، عنوان کرد: حکمرانی مطلوب در حوزه مدیریت بحران از تجمیع ظرفیت‌های سه بخش مردمی، خصوصی و حاکمیتی شکل می‌گیرد و سازمان مدیریت بحران با نگاه ویژه به بخش خصوصی از توان لجستیکی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ کشور استفاده خواهد کرد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور، در این جلسه، نمایندگان دستگاه‌ها ضمن تبادل نظر و ارائه پیشنهادات مختلف، آمادگی گروه‌های مردمی سازماندهی شده را برای حضور در قرارگاه مردمیاری بحران و شرکت در همایش سراسری پیش رو اعلام نمودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.