رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از موافقت اولیه با میزبانی ایران در مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن این مسابقات در سواحل خلیج فارس برگزار خواهد شد.

موتورکراس قهرمانی آسیا در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین، مازیار ناظمی در گفت و گو با مهر به حضورش در اجلاس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری آسیا که در دوحه قطر برگزار شد، اشاره کرد و گفت: این اجلاس با حضور نمایندگان ۴۵ کشور آسیایی به مدت دو روز برگزار شد و طی آن برنامه های سال گذشته میلادی و گزارش مالی ارایه و شرایط انتخاب کادر اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

ناظمی ادامه داد: همچنین در بررسی تقویم سال جاری میلادی، میزبانی هایی که برخی کشورها خواهند داشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در سال جاری هم رویدادهای مهمی برگزار خواهد شد که امیدواریم نمایندگان ایران هم بتوانند در آنها حضور داشته باشند.

وی حضور حامد مرادی در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که برای فدراسیون در دوره اخیر رخ داد حضور مرادی در رقابت های فیلیپین بود که برای نخستین بار رخ داد و او در کنار نمایندگانی از ۱۲ کشور رقابت کرد که باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران دیگر شد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با بیان اینکه در این نشست پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات موتورکراس را ارائه کرده است، گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی با آقای «مکی» رئیس فدراسیون آسیا و نایب رئیس فدراسیون جهانی داریم و به همین خاطر در این اجلاس پیشنهاد میزبانی مسابقات موتورکراس را بعد از ۱۲ سال ارائه کردیم که با موافقت ابتدایی مواجه شد و امیدوارم بتوانیم با توجه به پیست‌های خوبی که در سراسر کشور داریم این میزبانی را دریافت کنیم.

وی از برگزاری این مسابقات با عنوان «خلیج فارس» نام برد و ادامه داد: از آنجایی که پیست های خوبی در استان ها و شهرهای سواخل نیلگون خلیج فارس داریم، در صورت موافقت نهایی مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا را در یکی از دو استان بوشهر و یا بندرعباس برگزار خواهیم کرد. بعد از موافقت ابتدایی که در این اجلاس صورت گرفته، نامه نگاری ها را انجام خواهیم داد تا بتوانیم میزبانی را نهایی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.