با این وضعیت به نظر می رسد اوضاع داخلی استقلال به این زودی ها آرام نشود و میزان تنش ها به شکل قابل توجهی در بازی های پیش رو اوج گیرد، مگر اینکه مجمع استقلال در هفته پیش رو تشکیل جلسه دهد برای پیان دادن به این موضوع تصمیم به تغییر مدیرعامل بگیرد.

کودتای شبانه علیه نکونام نافرجام ماند؛ خطیر رفتنی شد!

به گزارش قدس آنلاین، پیروزی شاگردان جواد نکونام در نخستین بازی نیم فصل دوم نه تنها میزان تنش‌ها در اردوی استقلالی‌ها را کاهش نداد بلکه بازیکنان استقلال هم لب به اعتراض علیه کادر مدیریتی باشگاه باز کردند و مدعی شدند مدیرعامل استقلال هیچ یک از تعهدات خود در قبال بازیکنان را انجام نداده و با این وضعیت آبی پوشان کار سخت و دشواری پیش رو خواهند داشت.

اما پیش از آنکه کاپیتان‌های استقلال علیه خطیر موضع گیری تندی داشته باشند، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با تکرار حرفهای قبلی خود یک بار دیگر از خجالت علی خطیر درآمد تا آتش اختلافات کادر فنی و مدیریتی باشگاه به شکل بی سابقه‌ای اوج گیرد. البته که مدیرعامل استقلال حین خروج از ورزشگاه وقتی خود را محاصره خبرنگاران دید ادعا کرد تمام توان خود را به کار خواهد بست تا استقلال با نکونام قهرمان شود اما حرفهای نکونام و بازیکنان استقلال هیچ نشانه‌ای از این ادعا نداشت!

با شکل گیری این اتفاقات، معاون رسانه و ارتباطات باشگاه استقلال در گفت و گوی تلفنی با شبکه ورزش مدعی شد هیچ کسی در باشگاه استقلال مخالف جواد نکونام نیست و همه با قاطعیت از وی حمایت می کنند تا او به موفقیت و قهرمانی دست پیدا کند.

در همین حین شایعه‌ای عجیب در فضای مجازی به راه افتاد که هواداران استقلال را متحیر کرد، هرچند این شایعه هرگز تائید نشد اما برخی کانال های   هواداری به نقل از منابع خبری نزدیک به باشگاه ادعا کردند تیم مدیریتی باشگاه تصمیم به برکناری نکونام کرده است اما این خبر نه تائید شد نه تکذیب تا میزان ابهامات در این خصوص افزایش پیدا کند. همزمان با انتشار این خبر غیر رسمی در شبکه های اجتماعی منتقدان تیم مدیریت را با حملات سنگین خود بمباران کردند تا بلبشوی عجیبی در فضای مجازی به راه بیفتد.

در میان اخبار تائید نشده در ارتباط با دوئل خطیر و نکونام، ماجرای قهر مهدی هاشمی نسبت به دلیل عدم پرداخت مطالباتش توسط مدیران باشگاه رسانه‌ای شد، تا فشار به تیم مدیریتی شدت گیرد، هرچند این خبر از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی منتشر نشد اما کادر فنی استقلال موضوع را تائید کردند که هاشمی نسبت به علت عدم پرداخت مطالباتش از حضور در تمرین انصراف داده، در این بین افشاگری دور از انتظار حامدی فر از ماجرای قراردادش با باشگاه استقلال نیز فضا را به کلی متشنج کرد تا حجم انتقادها به سیستم مدیریتی علی خطیر به شکل بی سابقه ای افزایش یابد.

سکوت اعضای هیئت مدیره استقلال در قبال این اتفاقات میزان نارضایتی هواداران این باشگاه را تشدید کرد تا حدی که برخی هواداران با هجوم به صفحات مجازی برخی اعضا خواستار برکناری مدیرعامل شدند تا شاید تیم از وضعیت فعلی خارج شود. در کنار سکوت مطلق اعضای هیئت مدیره استقلال، برخی رسانه های رسمی از احتمال برکناری قریب الوقوع علی خطیر از سمت مدیرعامل باشگاه خبر دادند که این موضوع بلافاصله توسط معاون ارتباطات باشگاه استقلال تکذیب شد اما به نظر می آید شمارش معکوس برای برکناری خطیر آغاز شده و ممکن است ظرف ده روز آینده دیگر شاهد حضور خطیر در مقام مدیرعاملی این باشگاه نباشیم!

البته حامیان تیم مدیریت استقلال در واکنش به انتقادها مطرح شده از خطیر تلاش کردند توپ را به زمین نکونام بیازند تا شاید خطیر را از معرکه به وجود آمده دور کنند اما این تلاشی نافرجام باقی ماند، چون هواداران به هیچ وجه حاضر به مصالحه با مدیرعامل استقلال نبودند، در یکی از عجیب ترین اتفاقات مرتبط با این ماجرا پیج اینستاگرامی کاظم اولیایی حمله تندی علیه نکونام انجام داد اما بلافاصله اولیایی عقب نشینی کرد و مدعی شد گرداننده صفحه شخصی او به صورت سر خود این انتقاد را انجام داده در حالی که وی تمایلی هب ورود به این دعوا ندارد، اما توجیه اولیایی کارساز نبود و هواداران به شدت علیه او موضع گیری کردند تا چند صباحی او در خصوص نکونام و استقلال اظهارنظر نکند.

با این وضعیت به نظر می رسد اوضاع داخلی استقلال به این زودی ها آرام نشود و میزان تنش ها به شکل قابل توجهی در بازی های پیش رو اوج گیرد، مگر اینکه مجمع استقلال در هفته پیش رو تشکیل جلسه دهد برای پیان دادن به این موضوع تصمیم به تغییر مدیرعامل بگیرد تا شاید آتش اختلافات به این ترتیب فروکش کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.