رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و برعکس خبر داد.

محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان اجرایی‌ شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جاور صفاری روز چهارشنبه اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات پیش رو، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای یادشده اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ظهر تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ روز پنجشنبه سوم اسفند و همچنین از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روز یکشنبه ششم اسفند ماه در محور قدیم رشت - قزوین و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان بیان کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و برعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه دوم اسفند ماه و از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه سوم اسفند ماه و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روز یکشنبه ششم اسفند ماه در محور آستارا - اردبیل و برعکس ممنوع است.

توقیف خودروی حامل بیش از ۱۲ هزار مواد محترقه غیرمجاز

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف بیش از ۱۲ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز از مسافر یک دستگاه پراید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روزهای پایانی سال، پلیس با فروشندگان و استفاده‌کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شود، برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه پراید که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۱۲ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک از این خودرو خبر داد و بیان کرد: متهم ۴۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های چهارشنبه آخر سال نیاز به هوشیاری خانواده‌ها دارد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در زمینه مواد محترقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.