مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی گفت: در راستای اجرای موقوفه مرحوم محمدجعفر الحسینی المجتهدی، ۴۵۰ زائر اولی از ۹ استان کشور به بارگاه منور حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

۴۵۰ زائر اولی از ۹ استان کشور به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد معالی با اشاره به جزئیات این سفر اظهارکرد: موقوفه مرحوم محمدجعفر الحسینی المجتهدی بنا بر نیت واقف باید صرف رسیدگی به امور فقرا و مستمندان شود که نیمی از آن‌ها سادات و نیمی عام باشند از این رو بنا بر مدیریت نظارت بر موقوفات آستان قدس رضوی درآمد حاصل از این موقوفه در حوزه زیارت و تشرف جمعی از زائرانی که تاکنون به حرم مطهر رضوی مشرف نشده‌اند، هزینه می‌شود.

وی افزود: از سوی مدیریت امور زائرین بنیاد کرامت رضوی کاروانی مشکل از ۴۵۰ زائر اولی که در میانشان گروه‌های سنی مختلف دختر، پسر، نوجوان و بزرگسال دیده می‌شود از استان‌های تهران، سمنان، گلستان، کرمان، قزوین، خراسان شمالی، یزد و اصفهان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی اظهارکرد: اقامت سه روزه در مشهد با برخورداری از سرویس‌های رفت و برگشت به حرم مطهر رضوی، اطعام غذایی در سه وعده، بازدید از موزه حرم مطهر رضوی و اطعام در مهمانسرای حضرت رضا(ع) و اهدای هدایای متبرک از جمله برنامه‌های مدیریت امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی برای این زائران است.

معالی با بیان این که 500 نفر از زائران محروم و زیارت اولی استان خراسان رضوی هفته آینده به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، عنوان کرد: این زائران از شهرستان‌ها و مناطق مختلف محروم و موقوفه دار استان خراسان رضوی هشتم و نهم اسفند ماه مهمان خوان گسترده حضرت رضا(ع) در قالب وقف‌نامه ۷۸۱ مرحوم محمد جعفر الحسینی المجتهد خواهند بود.

وی یادآور شد: از سوی مدیریت امور زائرین بنیاد کرامت رضوی از ابتدای سال جاری قریب به ۱۸ هزار زائر زیارت اولی از استان‌های مختلف کشور به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌اند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.