ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی متشکل از احزاب و تشکل‌ های مردمی و گروه‌ هایی از فعالان سیاسی فرهنگی و اجتماعی فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرد.

در اطلاعیه آغاز فعالیت این ائتلاف با تبریک ایام ولادت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، آمده است: رویکرد این ائتلاف تحول‌ خواهی با هدف ارتقاء توانمندی استان و ارکان آن و حل مسائل مردم و پیگیری مطالبات به حق آنها در زمینه‌ های مختلف علی الخصوص اقتصادی و فرهنگی است.

این اطلاعیه افزوده است: همچنین این ائتلاف برای تحقق مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات به عنوان راهبرد اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی کوشش خواهد نمود و نیز پیگیری مطالبات به حق مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب را تکلیف خود می‌ داند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از منظر این ائتلاف هیچ گروه و جریان سیاسی مجاز نیست خود را مالک و صاحب دائمی پایگاه اجتماعی انقلاب بداند و با نگاه آمرانه و به صورت نامعلوم و غیر شفاف برای مردم و پیکره جبهه انقلاب تعیین تکلیف نماید و در پایان بر طبق اصول راهبردی این ائتلاف روش انتخاباتی امنا ترجیح شاخص سالاری بر شخص سالاری و حاکم کردن شایستگی‌ ها بر سهمیه‌ ها در میدان سیاست و عرصه انتخاباتاست و معتقدیم به جای فراخوان «همه با من» باید وحدت «همه با هم» حول شاخص‌ های انقلاب و توان تخصصی افراد تشکیل شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.