استاندار گیلان با بیان اینکه بارش برف از دیروز آغاز شده و همچنان در سطح رشت و استان ادامه دارد، گفت: همه دستگاه‌های در راستای خدمت‌رسانی به مردم پای کار بوده و پیگیر حل مشکلات هستند.

آماده باش تمام دستگاه‌های گیلان در پی بارش برف

به گزارش قدس آنلاین،  اسدالله عباسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه نیروهای خدمات رسان اعم از راهداری، پلیس راه، هلال احمر و دستگاه‌های امدادی از جمله برق و آب گاز در خدمت رسانی با همه ظرفیت آماده باش و در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه راه‌ها باز شده و برخی هم در حال بازگشایی است، اضافه کرد: خودروهای بدون تجهیزات ایمنی از تردد در مسیرها خودداری کنند زیرا در حال حاضر مشکل اصلی ما مسدود شدن راه‌ها به دلیل گیر کردن خودروهای بدون تجهیزات (از جمله زنجیر چرخ) در برف است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: از پلیس راه خواسته شده تا از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری کنند.

وی در ارتباط با رفع مشکلات در مرکز استان و شهر رشت گفت : با توجه به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در رشت شهروندان از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند تا عملیات برف‌روبی در کوچه‌ها و خیابان‌ها انجام شود.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش تدریجی بارش برف تا فردا اظهار کرد: با قطع بارش، جاده ها به دلیل برودت هوا لغزنده و یخبندان خواهد شد از اینرو ضروری است تا تمهیدات لازم اتخاذ شود و دستگاه ها اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

استاندار گیلان در جلسه ستاد مدیریت بحران نیز دستورات لازم را به دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات ناشی از برف صادر کرد.

ادارات چهار شهرستان استان به جزو دستگاه های امدادی و خدمات رسان امروز (دوشنبه) به دلیل بارش برف تعطیل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.