۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 969190

فرماندار مشهد گفت: از تعداد صندوق های حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۱۵۱۸ صندوق تا این لحظه یعنی ۸۲ درصد شعب شمارش شدند. 

نتیجه شمارش ۸۲درصد شعب مشهد و کلات

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری صبح روز شنبه، ١٢ اسفند نتایج اولیه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را اعلام کرد.

فرماندار مشهد گفت: خداراشکر که توانستیم رویدادی بزرگ را در ۱۱ اسفند رقم بزنیم و انتخاباتی در خور مردم را به نحو احسنت و بدون حاشیه پشت سر بگذاریم. تمام دشمنان جمع شده بودند تا در انتخابات خللی ایجاد کنند و مردم را از رای دادن منصرف کنند، اما با همت مردم و عنایت الهی این نقشه هم برملا شد.

وی ادامه داد: مجموع آراء ماخوذه در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۹۲۸هزار و ۱۶۶ رای و درصد مشارکت در این حوزه انتخابیه ۴۰.۲۷ درصد است.

داوری افزود: تاکنون آرای ۱۵۱۸ صندوق از مجموع صندوق‌های رای، یعنی ۸۲ درصد شعب شمرده شده است. مجموع آرایی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون شمارش شده در این حوزه ۶۷۶هزار و ۷۵۹رای و میزان افزایش رای نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس ١٧ درصد است.

فرماندار مشهد نتایج اولیه انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد را به شرح زیر بیان کرد: نصرالله پژمانفر با ۱۸۹هزار و ۶۶۵ رای، میثم ظهوریان با ۱۴۰هزار و ۲۲۹ رای، علی اصغر نخعی راد با ۱۱۱هزار و ۲۷۲، احسان عظیمی راد با ۷۴هزار و ۷۰۴ رای، کاظم معتمدی‌فر با ۷۱هزار و ۹۲۵رای، حسنعلی اخلاقی امیری با ۶۵هزار و ۸۵۰ رای، جواد کریمی قدوسی با ۵۱هزار و ۷۲۰ رای، فاطمه رحمانی با۴۱هزار و ۵۰۲ رای و فرزانه نجفی با ۳۲هزار و ۷۰ رای تاکنون بیشترین آراء را کسب کردند. 

وی همچنین در ادامه نتایج اولیه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را مطرح کرد: براساس شمارش آراء تا این لحظه آقایان سیداحمد حسینی با ۹۱۶ هزار و ۷۸۴ رای، سیدمجتبی حسینی با ۷۵۸هزار و ۶۵۵رای، سید احمد علم الهدی با ۶۹۱هزار و ۵۶۸رای، حسن عالمی با ۶۵۰هزار و ۹۸ رای، سیدمحمدرضا مدرسی با ۶۱۳هزار و ۷۹۴رای، غلامرضا مغیسه با ۵۳۸ هزار و ۸۷۲ رای، علیرضا صدرحسینی با ۴۹۶ هزار و ۱۶۱ رای و علی محمدی با ۳۸۱ هزار و ۲۴۵ رای تاکنون بیشترین رای را داشتند. 

وی در پایان تاکید کرد: به محض اتمام شمارش آرا در تمام صندوق‌ها، نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

خبرنگار: محدثه مودی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.