مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه میزبانی از زائران نوروزی با فعالیت موثر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در بهترین سطح در مشهد و استان در حال انجام است.

میزبانی از زائران نوروزی در بهترین سطح در مشهد و خراسان رضوی در حال انجام است

سید جواد موسوی افزود: حدود ۱۰۰ مسئله مرتبط با زائران و مسافران در استان احصا شده که در راستای مرتفع کردن و تامین این مشکلات و نیازها برنامه‌ریزی‌های موثر انجام گرفت. 
 
وی ادامه داد: اگرچه باران سنگینی در مشهد نبارید اما خوشبختانه از روز قبل از آغاز سال نو تا کنون روند اسکان و اقامت زائران و مسافران در بهترین سطح مطلوبیت انجام شد. 
 
مدیرکل گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۸۵ درصد مسافران ورودی به مشهد و استان به صورت زمینی و از طریق جاده‌ها وارد استان می‌شوند، افزود: امسال هزار و ۵۷۹ چشمه سرویس در محورهای اصلی سرویس‌دهی دارند.

موسوی برگزاری مراسم سال تحویل در حرم رضوی را یکی از مراسمات منحصربه‌فرد در جهان دانست که به صورت خودجوش و مردمی هر ساله در فضای معنوی و جذاب با حضور میلیون‌ها زائر و مجاور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم از نظر جذابیت گردشگری و زیارتی می‌تواند به یکی از زیباترین و بی‌نظیرترین مراسم به جهانیان معرفی شود.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.