جانشین پلیس راهور فراجا گفت: در ایام نوروز امسال ۲۶ میلیون سفر در سراسر کشور به ثبت رسیده است.

جانشین پلیس راهور فراجا: ۲۶ میلیون سفر در نوروز ثبت شده / گره ترافیکی نداریم

سرهنگ سیاوش محبی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهایی پایانی ایام تعطیلات نوروز شاهد ترافیک پر حجم در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور به ویژه استانهای شمالی، زیارتی و سیاحتی هستیم.

وی ادامه داد: محور چالوس در آزاد راه تهران-شمال از ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه صبح امروز از شمال به جنوب یکطرفه شده است و در صورت تخلیه بار ترافیکی محدودیت اعمال شده لغو و اطلاع رسانی خواهد شد.

جانشین پلیس راهور فراجا توضیح داد: با توجه به تصاویر دریافتی ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی پرحجم است.

سرهنگ محبی ادامه داد: در محور هراز این محدودیت به صورت مقطعی اعمال می شود تا بار ترافیکی ایجاد شده تخلیه شود و در حال حاضر بقیه محورهای مواصلاتی سراسر کشور دارای ترافیک پر حجم است .

وی افزود : بر اساس تصاویر دریافتی در اکثر حوزه های مواصلاتی سراسر کشور هیچ گره ترافیکی نداریم.

جانشین پلیس راهور فراجا بیان کرد: تا امروز ۶۹۸ نفر از هموطنان بر اثر سانحه جان خود را از دست دادند و ۱۷هزار و ۴۷۹ نفر مجروح شدند.

وی توضیح داد: استانهای پر حادثه از ۲۴ اسفند به بعد،استانهای کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی خورستان هستند.

جانشین پلیس راهور فراجا ادامه داد: استانهایی که هموطنان سفر کردند و هنوز از آنها خارج نشدند مازندان و گیلان هستند و بیشترین ساعت وقوع تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است و استانی که بیشترین سفر از آن صورت گرفته استان تهران است .

سرهنگ محبی گفت: به رانندگان توصیه می شود که با توجه به وضعیت ترافیک جاده با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.