امام جمعه گناباد گفت: روز جهانی قدس عامل تقویت روحیه رزمندگان فلسطینی و تضعیف روحیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

روز قدس فرصت تضعیف روحیه رژیم صهیونیستی است

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نمازجمعه ماه مبارک رمضان در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) این شهر روز جهانی قدس را عامل تقویت روحیه رزمندگان فلسطینی و تضعیف روحیه رژیم غاصب صهیونیستی دانست و اظهار کرد: به برکت برگزاری روز جهانی قدس به عنوان یادگار امام خمینی(ره) بصیرت مسلمانان و بیداردلان جهان در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین افزایش یافته است.

امام جمعه گناباد از روز قدس به عنوان نماد صف‌بندی جریان حق در مقابل جریان باطل یاد کرد و افزود: نامگذاری روز قدس مسئله فلسطین را به یک مسئله اسلامی، جهانی و انسانی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به ایستادگی مقاومت اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در قالب طوفان الاقصی گفت: امروز شاهد افزایش محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در سطح جهان هستیم.

صادقی‌نسب با قدردانی از حضور حماسی مردم گناباد در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی وجب خشم دشمنان و ایادی سرسپرده آنها و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و غزه می‌شود.

امام جمعه گناباد با اشاره به حمله دشمنان و ایادی استکبار جهانی به کنسولگری ایران در سوریه و همچنین مقر نیروهای نظامی و انتظامی در راسک و چابهار استان سیستان و بلوچستان این حملات را نشانه درماندگی معاندان عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.