مایک ترنر رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت، واشنگتن باید در مقطع کنونی از مداخله در اقدام نظامی علیه ایران اجتناب کند.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: رئیس جمهوریخواه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت اوهایو در شبکه ان‌بی‌سی گفت: فکر نمی کنم که آمریکا در مرحله کنونی باید به طور مستقیم وارد اقدام نظامی علیه ایران شود.

با این حال وی در برنامه «میت دِ پرس» این شبکه آمریکایی مدعی شد که معتقد است اگر دولت آمریکا نتواند این موضوع را درک کند که با "درگیری های فزاینده ای" مواجه ایم، وارد درگیری گسترده تری خواهد شد که حق انتخاب های آن را کمتر می کند.

این مقام آمریکایی همچنین با ادعای اینکه "آمریکا باید خط قرمزهایی را هم برای ایران مشخص کند و به آن ثابت کند که از رژیم اسرائیل دفاع خواهد کرد"، گفت: شکست آمریکا در این زمینه، تبعاتی دارد که اوضاع را خطرناک تر هم خواهد کرد.

رئیس کمیته اطلاعات آمریکا همچنین به رای کنگره در باره طرح کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سایه تهدیدها از سوی مارجری تیلور گرین نماینده جمهوریخواه از ایالت جورجیا برای برکناری وی، فعلا از رسیدگی به این طرح اجتناب کرده است.

ترنر مدعی شد: با توجه به تشدید احتمالی تنش در خاورمیانه، «متحدانی همچون اوکراین و رژیم اسرائیل به حمایت ما (آمریکا)» نیاز دارند. وی پیش بینی کرد این قانون با «حمایت قاطع» اعضای مجلس نمایندگان آمریکا مواجه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.