امام جمعه بردسکن به انتخابات آینده ریاست جمهوری در کمتر از ۵۰ روز آینده اشاره کرد و گفت: کشور به رئیس جمهوری با تفکر شهید آیت الله رئیسی نیاز دارد.

کشور به رئیس جمهوری با تفکر شهید آیت الله رئیسی نیاز دارد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت جمعی از خادمان مردم در رأس آنها آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی، گفت: شهید آیت الله رئیسی به مکتب مدیریت در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شد.

امام جمعه بردسکن به مؤلفه‌های رئیس جمهور شهید در حوزه‌های معنوی و اخلاقی، مهارت‌های مدیریتی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: ملت ایران با حضور باشکوه و حماسی خود در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و همراهانش سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر مراسم به یاد ماندنی تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در خاطره‌ها زنده کردند.

وی عنوان کرد: مردم با حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در رأس آنها شهید آیت الله رئیسی قدرشناسی خود را از خدمتگزاران خودشان به نمایش گذاشتند و برای شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید از بردسکن بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر به مشهد عزیمت کردند.

امینی با بیان اینکه حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر این شهدا در تهران، تبریز، قم و مشهد عبرت‌ها و درس‌هایی دارد، گفت: مهمترین پیام مردم در مراسم تشییع پیکر این عزیزان این بود که مردم مدیرانی که با اخلاص در راستای حل مشکلات گام برمی‌دارند را دوست دارند و همواره پای کار انقلاب هستند.

امام جمعه بردسکن به انتخابات آینده ریاست جمهوری در کمتر از ۵۰ روز آینده اشاره کرد و افزود: مردم باید در این دور از انتخابات فریب شعارهای پرزرق و برق افراد را نخورند، بلکه به کارنامه و سابقه و برنامه‌هایی که دارند توجه کنند و به کسی رأی دهند که تفکر و فرهنگ خدمت به مردم را همانند شهید آیت الله رئیسی داشته باشد.

وی عنوان کرد: مدیران باید در هر پست و مقامی که هستند ارتباط عمیقی با مردم داشته باشند و هیچگاه خودشان را از مردم جدا نکنند.

امینی بیان کرد: توفیق خدمت بدون قدرت الهی امکان‌پذیر نیست، به همین خاطر مدیران باید ارتباط خود را با خدا تقویت کنند و در خط و مسیر ولایت و به شعارهای انقلاب  نیز پایبند باشند.

امام جمعه بردسکن با گلایه از برخی از مسئولان این شهرستان که در اجتماعات مردمی شرکت نمی‌کنند، گفت: مدیران باید در هر پست و مقامی که هستند ارتباط خوبی با مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسم تشییع جنازه شهدای خدمت نمره قبولی را به شهید آیت الله رئیسی دادند و خدمات این رئیس جمهور شهید در اقصی نقاط کشور برای همیشه ماندگار ماند.

امینی اظهار کرد: متأسفانه برخی از مدیران گره‌ای که از کار مردم را باز نمی‌کنند حتی گره در کار آنها نیز می‌اندازند و در رفع مشکلات مردم هیچ دغدغه‌ای ندارند.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه بردسکن به همت ستاد نماز جمعه این شهرستان مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش با حضور قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.