روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با شکست در نوار غزه، تل آویو را به سمت پرتگاه امنیتی و اقتصادی سوق می‌دهد.

یک رسانه عبری: نتانیاهو تل‌آویو را به سمت پرتگاه می‌برد / اسرائیل در دوره نتانیاهو به پایان می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، هاآرتص با انتقاد از سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ادامه تظاهرات و اعتراضات خانواده های اسیران این رژیم در نوار غزه و بی اعتنایی نتانیاهو به آنها اشاره کرد.

این رسانه نوشت: مشکل این است که موضوع اسرا در حال حاضر در اولویت نیست و سیاست داخلی و قرار بازداشت صادر شده از دادگاه بین المللی علیه نتانیاهو و گالانت (وزیر جنگ رژیم اسرائیل) و به رسمیت شناختن فلسطین از سوی برخی کشورهای اروپایی، تمام توجه نتانیاهو را به خود مشغول و او همه دغدغه اش را صرف این موضوعات کرده است.

هاآرتص ادامه داد که نتانیاهو رژیم اسرائیل را به سمت پرتگاه خطرناک می‌برد. او همانند مستی است که پشت فرمان قرار گرفته است.

به نوشته این منبع صهیونیستی، «ترس نتانیاهو از متهم شدن به عنوان جنایتکار جنگی و بسته شدن درهای اروپا به روی او و همسرش- جایی که تعطیلات آخر هفته را با خرج عموم در آن می گذرانند- خواب را از چشمانش ربوده و این موضوعات برایش از ۱۲۸ اسیر نزد حماس در غزه مهم تر است.»

به گزارش هاآرتص، تمام فکر و ذهن نتانیاهو درگیر این است که چگونه با «کریم خان» دادستان دادگاه بین المللی مقابله کند و«بن گویر»(وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) را در کنارش در کابینه نگه دارد.

هاآرتص در ادامه به شدت به وزیران کابینه نتانیاهو از جمله «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی هم تاخت و آنها را بی توجه به اوضاع توصیف کرد.

این منبع خبری صهیونیستی اضافه کرد: آشفتگی و فروپاشی دیپلماتیک بی سابقه اسرائیل را به علت تصمیمات محاکم بین المللی شاهد هستیم. «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه تصورش را هم نمی‌کرد که پس از هشت ماه جنگ، اوضاع ما به این سمت و سو برود و کابینه اسرائیل دستاوردهای او را کامل کند. پیروزی کاملی که از آن سخن گفته می شد، به ویرانی کامل دیپلماتیک و بین المللی منجر شود و مسئولیت این اوضاع هم با کابینه به خاطر اقدامات مجرمانه و احمقانه است.

هاآرتص با اشاره به حملات شهرک نشینان صهیونیست به محموله های حامل کمک به غزه و به آتش کشیدن آنها نوشت: تصاویر این حمله بدون اینکه پلیس دخالتی انجام دهد، فقط اوضاع در لاهه را علیه اسرائیل بغرنج می‌کند.

این رسانه همچنین نوشت: آنچه «شلومو قرعی» وزیر ارتباطات در مصادره تجهیزات خبرگزاری آسوشیتدپرس انجام داد، در فروپاشی دیپلماتیک و رسانه ای اسرائیل نقش بسزایی داشت.

هاآرتص افزود: آشفتگی و هرج و مرج در اسرائیل بیداد می‌کند، اسرائیل در دوره نتانیاهو به پایان می‌رسد. آنها (سران صهیونیست) آتش را می‌بینند، اما به جای اینکه آن را خاموش کنند، بنزین بر روی آتش می‌ریزند.

به گزارش ایرنا، پیشتر وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تجهیزات و وسایل فیلمبرداری و پخش خبرگزاری آسوشیتدپرس در سدیروت را مصادره کرده است.

این وزارتخانه مدعی شده بود که این تجهیزات توسط شبکه الجزیره مورد استفاده قرار گرفته است.

از سوی دیگر خبرگزاری آسوشیتدپرس تاکید کرده بود که اقدام کابینه رژیم صهیونیستی به توقف پخش زنده این شبکه که اوضاع در غزه را به نمایش می‌گذاشت و مصادره وسایل و تجهیزات آن را، محکوم می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.