فرماندار بردسکن گفت: یک بلوار در شهر «شهرآباد» و طرح نهضت ملی شهر «انابد» این شهرستان خراسان رضوی به نام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نام‌گذاری شد.

دو مکان در بردسکن به نام آیت‌الله رییسی نام‌گذاری شد

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: پهنه نهضت ملی مسکن شهر انابد به همت اعضای شورای اسلامی این شهر به پاس خدمات رئیس‌جمهور محبوب، پرتلاش و مردمی ایران و برای قدردانی از خدمات این شهید بزرگوار به نام شهید آیت‌الله رئیسی نام‌گذاری شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۵۰ واحد مسکونی در پهنه نهضت ملی مسکن انابد در حال ساخت است.

فرماندار بردسکن ادامه داد: همچنین بلوار ورودی شهر شهرآباد با موافقت شورای اسلامی این شهر به نام آیت الله رئیسی تغییر کرد.

دهقان زاده گفت: قرار است شورای اسلامی شهر بردسکن نیز به پاس تلاش های رئیس‌جمهور شهید نام یکی از معابر این شهر به نام آیت الله رئیسی مزین شود.

رئیس شورای اسلامی شهرآباد نیز پیش از این گفته بود: بلوار ورودی شهرآباد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و به طول حدود ۲ کیلومتر در دولت سیزدهم به ثمر نشسته است.

احمد نخعی با بیان اینکه با مصوبه شورای اسلامی شهرآباد با نام‌گذاری بلوار به نام «شهید آیت الله رئیسی» موافقت شده است، افزود: بخش شهرآباد دروازه جاده ولایت خراسان رضوی است و این نام‌گذاری با اتصال بلوار یاد شده به میدان ولایت کاملاً تناسب و سنخیت دارد و امیدواریم به برکت خون این شهید و همراهانش زمینه احداث دروازه ورودی شهر در ابتدای این بلوار در فاز بعدی پروژه نیز فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.