معاون اول قوه قضائیه، با اشاره به بازداشت نبودن عامل دخیل در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی گفت: این به آن معنا نیست که او رها کرده و دنبال نکرده بلکه کماکان دستگاه‌های ذیربط پیگیر هستند.

تعقیب عامل انفجار را رها نکرده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره دستگیری یکی از عوامل انفجار دفتر حزب جمهوری در دهه 60 در کشور آلبانی اظهار داشت: متأسفانه رسانه‌های مختلف حدس و گمان‌هایی که در مورد برخی مسائل مختلف دارند به عنوان یک خبر منتشر می‌کنند و این چیز خوبی نیست.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: در خصوص این قضیه رسانه‌ها از افرادی اسم بردند که مثلا فلانی دستگیر شده یا فلان آقا بازداشت شده است.

وی افزود: طبق قانون کسانی که تحت تعقیب و خارج از کشور باشند از طریق دستگاه قضایی و پلیس اینترپل دنبال می‌شوند و این هم یکی از همان موارد است.

محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: این فرد اتهاماتی داشته و بر اساس آن اتهامات از مدت‌ها قبل اقدام قضایی صورت گرفته بود و پلیس او را دستگیر کرد. البته آنطوری که شنیده‌ام در حال حاضر این فرد در بازداشت نیست.

معاون اول قوه‌قضائیه گفت: این به آن معنا نیست که او را دیگر رها کرده و دنبال نخواهند کرد بلکه کماکان دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیر هستند و چون فعلا در حد اتهام است و تحت تعقیب قرار گرفته، اگر انشاءالله مسترد و در اینجا محاکمه شد رسانه‌ها در جریان قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.