بیرجند-دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت:درانتخابات شوراهای اسلامی ۹۲شعبه الکترونیکی در شهر بیرجند در نظر گرفته اشده است.

۹۲ شعبه الکترونیکی در شهر بیرجند برای انتخابات شوراها مستقر می شود

علی جزندری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند افزود:۱۵  هزار نفر در برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه رأی‌گیری در خراسان جنوبی در ۸۹۷ شعبه اخذ رأی انجام می‌شود بیان کرد: از این تعداد ۴۲۵ شعبه ثابت و ۴۷۲ شعبه سیار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه درهر شعبه اخذ رای یک صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری ویک صندوق برای انتخابات شوراها درنظرگرفته شده افزود: ۶۲۶ شعبه اخذ رأی روستایی است که ۱۷۵ شعبه ثابت و ۴۵۱ شعبه سیار خواهد بود.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: تعداد شعبه‌های شهری ۲۷۱ مورد که ۲۱ شعبه سیار و ۲۵۰ شعبه ثابت است.

جزندری افزود: ۹۲ شعبه الکترونیکی در شهر بیرجند برای انتخابات شوراهای  اسلامی در نظر گرفته اشده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون تبلیغات و روز شمار انتخابات، هر گونه تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی تا قبل از ۲۱ اردیبهشت ماه ممنوع است اظهار داشت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید قانون و ضوابط را رعایت کنند.

وی گفت: با توجه به رد صلاحیت‌های کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا، نتایج بررسی توسط هیئت نظارت در ۱۷ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود و اسامی نامزدها از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه توسط ۱۱ فرماندارای اعلام خواهد شد و نامزدهای تأیید صلاحیت شده نهایی می‌توانند از ۲۱ اردیبهشت ماه فعالیت‌های تبلیغاتی خود را به مدت ۷ روز انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.