لطفا توجه داشته باشید که هیچ کدام از این برنامه ها قدرت به مانند برنامه های Gimp، Lightroom یا فتوشاپ ندارند ولی کار راه انداز هستند.

۱۰ نرم افزار برتر ویرایش عکس برای اندروید در سال ۲۰۱۹ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سه نوع ویرایشگر عکس در Android وجود دارد، بعضی از آنها سعی دارند مجلات ویرایش عکس روی رایانه را به مانند Adobe Lightroom CC تبدیل کنند، نوع دوم یک ویرایشگر سبکتر مانند Snapseed است که مبانی آن را انجام میدهد و تلاش میکند تا کار را برای شما آسانتر کند، در نهایت ما ویرایشگرهای فیلتر عکس رسانه های اجتماعی داریم که زیاد کاربردی ندارند، اما برخی جلوه های سرگرم کننده را اضافه میکنند. به اندازه کافی از همه این سه گزینه برای ویرایش عکس استفاده می شود، بنابراین ما لیستی از بهترین ویرایشگرهای عکس برای اندروید را تهیه کردیم. لطفاً توجه داشته باشید که هیچ کدام از این برنامه ها به مانند برنامههای Gimp، Lightroom یا فتوشاپ قدرت ندارند ولی کار راه اندازند، برای ویرایشهای جدی تر، شما هنوز هم نیاز به یک کامپیوتر و یکی از بهترین ویرایشگر عکس در سیستم عامل های مختلف دارید.

۱. Adobe apps

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۵۲.۹۹ دلار در هر ماه

ادوبی چندین ابزار ویرایش را در طول چند سال گذشته منتشر کرده است که شامل برخی از بهترین برنامه ویرایشگر عکس هستند، برخی از گزینه ها عبارتند از: Adobe Photoshop Express، Adobe Photoshop Mix و Adobe Lightroom که هر یک از این برنامه ها ویژگی های گوناگون برای کمک به شما در انجام کارها را دارد. شما می توانید ویژگی های ساده مانند حذف قرمزی چشم برای ویرایش فایل های RAW گرفته شده توسط گوشی های هوشمند یا دوربین DSLR را انجام دهید، Adobe Lightroom به ویژه با ویژگی های جدید به ندرت به روز می شود.

برخی از آنها به اشتراک Adobe Creative Cloud نیاز دارند تا از همه ویژگی ها بتوانید استفاده کنید، کسانی که در حال حاضر از ادوبی CC استفاده می کنند باید قطعاً از آنجایی که با یک اشتراک CC همراه هستند، دریافت کنند.

۲. Aviary Photo Editor

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۹.۹۹ دلار

Aviary یکی دیگر از ویرایشگرهای قدیمی و محبوب عکس با مجموعه ای از ویژگی های قابل اطمینان است. همانند بیشتر این ویژگی ها یک حالت خودکار در صورت تمایل در اختیار شما قرار می دهد، اما با تعدادی از تنظیمات دستی نیز می توانید تنظیمات رنگ، روشنایی، درجه حرارت، کنتراست، اشباع و غیره را انجام دهید. ویژگی های دیگری از جمله برچسب ها، فیلترها، و ابزارهای آرایشی مانند چسباندن چشم قرمز، پاک کردن حباب و سفید شدن دندانها نیز در آن وجود دارد.

۳. Bonfire Photo Editor Pro

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۹.۹۹ دلار

Bonfire Photo Editor یکی از چندین برنامه ویرایشگر محبوب عکس است، این برنامه اصول بسیار زیادی دارد که شامل فیلترها و ابزارهای ویرایش اولیه است. با این حال، Bonfire بسیار سرگرم کننده است، تعداد زیادی از فیلترها را پشتیبانی می کند، ویژگی ها با موارد معمولی مانند سیاه و سفید، HDR و غیره وجود دارد، اما برخی از موارد منحصر به فرد مانند فیلترهای فانتزی را، که عکس های شما را به آبرنگ تبدیل می کند،نیز همراه دارد، برخی از ابزارهای ویرایش اولیه، مانند صاف کردن پوست و حذف لکه ها نیز در این برنامه در دسترس است.

۴. Cupslice Photo Editor

قیمت: رایگان

Cupslice یکی دیگر از برنامه های ویرایشگر عکس است که به شدت بر روی ویژگی هایی مانند فیلترها تأثیر می گذارد. در بالای فیلترها، برنامه دارای یک تن از برچسب هاست و توسعه دهندگان سعی می کنند تا با آخرین تغییرات در ارتباط باشند، بنابراین برچسب ها معمولاً به روز می شوند.

فیلترها همچنین می توانند سفارشی شوند تا کاری  را که می خواهید انجام دهید. همچنین برخی از ابزارهای ویرایش عکس پایه مانند برش، فریم، رنگ و تنظیم اشباع، سیاه و سفید، کلاژ ها و تنظیمات روشنایی و کنتراست وجود دارد. این برنامه  از پیچیده ترین نرم افزارهای ویرایشگر عکس نیست اما یکی از معدود برنامه های کاربردی است  که کاملاً رایگان است.

۵. Fotor Photo Editor

قیمت: رایگان با خرید درون برنامه ای

Fotor عضو دائمی این فهرست است و می توانید آن را به عنوان یک نرم افزار کاربردی برگزینید، این برنامه ابزارهای ویرایشی بسیار گوناگون و کاربردی دارد و شامل قابلیت افزایش عکس ها با یک ابزار ضربه ای برای راحتی شماست. برخی از ابزارهای دیگر عبارتند از: برش، چرخش، روشنایی، کنتراست، اشباع، رنگ آمیزی، سایه، برجستگی، درجه حرارت، رنگ RGB، و اگر از آنها استفاده نمی کنید، بیش از ۱۰۰ فیلتر برای انتخاب شما وجود دارد.

۶. LightX Photo Editor

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۰.۹۹ $

LightX یکی از برنامه های ویرایشگر محبوب است که این موفقیت را در iOS به دست آورد. این نرم افزار چند ویژگی جالب دارد، که می توان به، ابزار تغییر پس زمینه، جلوه های رنگ اسپلش و طیف وسیعی از ابزار لغزنده مانند تعادل رنگ، سطح و منحنی ها اشاره کرد.

حتی می توانید عکس ها را در هم ادغام کنید، همچنین ویژگی های تاری، کلاژ عکس، دستکاری شکل و برچسب ها وجود دارد. این برنامه هنوز در نسخه بتا است، این بدان معنی است که ممکن است هنوز اشکالاتی داشته باشد. با این حال، در نهایت باید آن را در شمار پنج برنامه برتر ویرایش عکس قرار داد.

۷. PhotoDirector Photo Editor

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۲.۹۹ دلار در هر ماه

PhotoDirector یک تازه وارد به ویرایش عکس در اندروید که مانند Fotor بسیار خوب است، این برنامه به جای فیلترها، بسیار بیشتر به حالت دستی تمرکز می کند و با آن به اسلایدها HSL، کانال های رنگی RGB، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر برای ویرایش عکس های خود دسترسی پیدا می کنید. همچنین برای تغییر صدا، روشنایی، تاریکی، حالت کنتراست برای ویرایش عمیق تر، وجود دارد.

این برنامه بسیار قدرتمند است و برای کسانی که از فیلتر زیاد استفاده نمی کنند می تواند جالب باشد.

۸. Photo Effects Pro

قیمت: رایگان

Photo Effects Pro قطعا یک ویرایشگر برای افرادی است که دوست دارند با فیلتر، جلوه، برچسب و موارد مشابه آن، بازی بازی کنند. این برنامه دارای بیش از ۴۰ فیلتر و اثرات و همچنین توانایی اضافه کردن متن، برچسب ها و فریم ها نیز هست. یک ویژگی Photo Effects Pro این است که توانایی پاشیدن رنگ انگشت روی عکس را برای ایجاد تصویر منحصر به فرد به کاربر می دهد، این برنامه رایگان است و می توانید آن را دانلود کنید.

۹. Photo Lab Picture Editor

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۹.۹۹ دلار

Photo Lab Picture Editor یکی از دوست داشتنی ترین نرم افزارهای ویرایشگر عکس است، این برنامه دارای بیش از ۶۴۰ فیلتر، فریم و جلوه های ویژه است و می توان آن را در بین بزرگترین مجموعه های موجود برای مصرف کنندگان قرار داد.

با استفاده از این برنامه، می توانید montages را ایجاد کنید، به راحتی عکس ها را ویرایش کنید و جلوه هارا با هم ترکیب کنید تا عکس هایی منحصر به فرد را برای اشتراک گذاری با دوستان خود ایجاد کنید.

یک نسخه رایگان با تبلیغات و علامت های تجاری وجود دارد، تنها بهتر است قبل از خرید نسخه حرفه ای، نسخه رایگان را بیازمایید.

۱۰. Photo Mate R۳

قیمت: نسخه آزمایشی رایگان / نسخه پیشرفته ۷.۴۹ دلار

Photo Mate R۳ جانشین Photo Mate R۲ است که یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگرهای عکس بود. البته این برنامه هنوز هم نسبتاً جدید است و انتظار می رود که در طول زمان پیشرفت کند و بهتر شود.

با این برنامه به یک مجموعه نسبتاً توانمند از ابزارهای ویرایش، شامل همه اصول اولیه دسترسی خواهید داشت، همچنین این برنامه دارای پشتیبانی بومی برای فایل های RAW است که دلخواه عکاسان است. این برنامه همچنین دارای یک مجموعه لنز است، بنابراین می توانید مشکلات لنز را از جمله ضربه دیدن و تغییر رنگ مشخص کنید.

این برنامه یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای ویرایش عکس در اندروید است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.