خراسان شمالی- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: ویترین جمعیت هلال احمر، امداد و نجات است اما واقعیت اینجاست که ما مجموعه‌ ای فرهنگ‌ساز و در خدمت جامعه فرهنگی و اجتماعی نیز هستیم.

جشنواره شعر صلح، ظرفیتی برای ترویج بشر دوستی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی، محسن نجات در جلسه هماهنگی جشنواره منطقه ای شعر صلح، دوستی و امید، استان خراسان شمالی را فرهنگ خیر دانست و افزود: دستگاه های اجرایی باید به دور از موازی کاری در کنار یکدیگر قرار گیرند و بخشی از وظیفه سنگین حوزه فرهنگ را به دوش بکشند.

 وی با اشاره به برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در کشور گفت: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری معاونت جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می شود تا در راستای افزایش کیفیت جشنواره و اهداف آن گام برداریم.

نجات خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم در کنار جوایزی که تقدیم برندگان می شود پرنده صلح و دوستی که المان صلیب سرخ و تفکر بشر محسوب می‌شود را هم تهیه کنیم.

وی تاکید کرد: به دنبال فرهنگ سازی هستیم به همین منظور چندین هزار اقلام زیستی در حال توزیع بین سیل زدگان است و برنامه های تلویزیون هم به شکل جدید در حال انعکاس این اقدامات است.

وی تاکید کرد: باید به دنبال این باشیم که ماه حصل این جشنواره فرهنگ ساز باشد و سال آینده نیز بتوانیم آن را برگزار کنیم.

نجات تاکید کرد: ظرفیت استان برای برگزاری چنین جشنواره ای بسیار بالاست و حتی توانایی برگزاری این جشنواره در سطح کشور را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.