معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بیش از ٩٢ هزار میلیارد تومان است و پیش‌بینی شده تا به ١٥٠ هزار میلیارد تومان برسد.

پیش‌بینی سرمایه‎گذاری 150 هزار میلیارد تومانی پروژه‌های مثلث اقتصادی
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در مراسم تکریم و معارفه شکوه میرشاهی  و محمدرضا شاه‌پسند با تاکید بر توسعه روستاها و کسب و کارهای خرد، اظهار کرد: چارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان با همراهی تمامی ارکان آن و پیگیری مستمر فرمانداران شهرستان‌ها شکل گرفته و ضمن ایجاد تعامل حداکثری و سازنده، بستر امیدآفرینی را فراهم کرده است.
وی افزود: حوزه اقتصادی به عنوان بازوی عملیاتی و اجرایی الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باید نقش‌آفرینی اساسی در تمامی شهرستان‌های استان ایفا کند، بنابراین باید با یک طرح نو و بهره‌گیری حداکثری از توان مردم و در مسیر اقتصاد مردمی گام برداشت. باید در حوزه اقتصادی تلاش مجدانه کرد تا به اهداف مدنظر استان و حقوق مردم دست یافت.
رسولیان ادامه داد: این مهم ایجاب می‌کند تا از پتانسیل معین‌های اقتصاد مقاومتی که از بین تشکل‌ها و بخش‌های خصوصی توانمند برگزیده شده‌اند و طی هفته‌های آتی به ١٠٠ مورد خواهد رسید، نهایت بهره‌برداری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بیش از ٩٢ هزار میلیارد تومان است و پیش‌بینی شده تا به ١٥٠ هزار میلیارد تومان برسد، بنابراین استان نگاه ویژه‌ای برای پیگیری و عملیاتی شدن تک تک این پروژه‌ها دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.