سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول پس از شکست تحقیرآمیز تیمش برابر استون‌ویلا گفت: این بدشانسی است اما اتفاقی نیست چرا که نتوانستیم دفاع خوبی مقابل حریف داشته باشیم. غیر از من و ما هیچکس مقصر نیست.

«یورگن کلوپ» بعد از شکست تاریخی لیورپول چه گفت؟

قدس آنلاین: یکشنبه شب در دیدار پایانی هفته چهارم لیگ برتر جزیره، استون‌ویلا در ورزشگاه «ویلا پارک» برابر لیورپول قرار گرفت و به پیروزی عجیب هفت بر ۲ دست یافت تا بار دیگر فوتبال انگلیس نشان دهد که جذاب‌ترین لیگ دنیاست.

«یورگن کلوپ» سرمربی لیورپول پس از این شکست تحقیرآمیز در پاسخ به این پرسش که آیا نتیجه این دیدار را باور می‌کند یا نه، گفت: بله، من آن را دیدم بنابراین باور کردن این نتیجه برایم آسان است زیرا من اینجا بودم. اول از همه باید بگویید استون‌ویلا عالی عمل کرد.  بازی آنها بسیار بدنی بود. بازیکنان این تیم بسیار باهوش و بسیار منظم بودند. ما اصلا خوب نبودیم و در این دیدار نقشه را گم کردیم.

سرمربی آلمانی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی داشتیم که از آن‌ها به خوبی استفاده نکردیم.  وقتی تیمی هفت گل دریافت می‌کند بدون شک شما نمی‌توانید بگویید تیم بازنده بازی را به تساوی می‌کشاند.  ما اشتباهات بزرگی مرتکب شدیم.

وی تصریح کرد: هر توپی که از دست می‌دادیم با یک ضدحمله سریع مواجه می‌شدیم و به همین دلیل بود که گل دریافت می‌کردیم. این بدشانسی است اما اتفاقی نیست چرا که نتوانستیم دفاع خوبی مقابل حریف داشته باشیم. غیر از من و ما هیچکس مقصر نیست.

کلوپ ادامه داد: چه کسی دوست دارد با نتیجه هفت بر ۲ ببازد؟ سال‌ها پیش به همدیگر گفتیم که می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم. این هم یک نوع تاریخ‌سازی بود البته به اشتباه.  

لیورپول با این شکست به رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس رفت و این در حالی است که استون‌ویلا با وجود یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.