وان پلاس با CD Projekt برای تولید نسخه محدود Cyberpunk ۲۰۷۷ OnePlus ۸T همکاری می‌کند.

گوشی هوشمند جدید «وان پلاس» امروز رونمایی می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در اوایل این ماه ، وان پلاس OnePlus ۸T ۵G را در هند راه اندازی کرد. در مقایسه با سری OnePlus ۸ ، آخرین نسخه دارای یک ماژول دوربین دوباره طراحی شده و یک فناوری شارژ سریع ۶۵ وات است. اکنون ، وان پلاس با سازنده CD Projekt برای نسخه محدود Cyberpunk ۲۰۷۷ OnePlus ۸T همکاری کرده است.

برای افرادی که اطلاعی ندارند ، Cyberpunk ۲۰۷۷ یک بازی اکشن نقش‌آفرینی در آینده برای ویندوز ، Google Stadia ، Playstation و Xbox است. OnePlus به Weibo رفت تا اعلام کند OnePlus ۸T Cyberpunk ۲۰۷۷ Edition نیز از ۲ نوامبر راه اندازی می‌شود.



نسخه محدود OnePlus ۸T مجهز به یک ماژول دوربین عریض تر با نام Cyberpunk ۲۰۷۷ تلفیقی است

پوستر Weibo گوشی هوشمند نسخه محدود آینده این شرکت را با حاشیه‌های رنگ زرد در لبه ها و صفحه پشت با بافت خاکستری نشان می‌دهد که این با موضوع بازی آن مطابقت دارد. این گوشی هوشمند همچنین می‌تواند با دکمه‌های زرد روشن / خاموش و کم و زیاد کردن صدا همراه باشد. مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو ، تیزری از این دستگاه را به اشتراک گذاشت که ماژول دوربین مستطیل گسترده‌تری را نشان می‌داد و روی آن آرم Cyberpunk ۲۰۷۷ چاپ شده بود.

دستگاه OnePlus ۸T Cyberpunk ۲۰۷۷ Edition احتمالاً با تم از پیش نصب شده سفارشی بر اساس بازی آن روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند همچنین ممکن است همراه با جعبه مخصوص همراه با لوازم جانبی مانند کاورها ، کابل شارژ و آداپتور باشد. این دستگاه با نسخه محدود در چین راه اندازی می شود و هیچ اطلاعی در مورد موجود بودن آن در سایر کشورها هنوز وجود ندارد و ما جزئیات بیشتری را در چند روز آینده خواهیم داشت.



مشخصات و ویژگی‌های OnePlus ۸T ۵G

گوشی هوشمند OnePlus ۸T ۵G از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی تخت AMOLED با رزولوشن + FHD بهره می برد، این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR۱۰ + است. این گوشی هوشمند با دوربین های چهارگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، لنز فوق العاده پهنای ۱۶ مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ساخته شده است و در جلو ، این دستگاه از یک سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی هوشمند OnePlus ۸T ۵G توسط اسنپدراگون ۸۶۵ SoC با مودم X۵۵ ۵G یکپارچه تولید می شود و با حداکثر ۱۲ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این دستگاه توسط یک واحد باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌شود. این گوشی هوشمند همراه با یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است و گزینه های اتصال مانند پورت USB-C ، WiFi ۶ ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS باند دوگانه و غیره را ارائه می دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.