شهردار سلطان‌آباد بعد از چندین بار استعفا، بالاخره موفق به جلب نظر اعضای شورای شهر برای این درخواست شد.

 استعفای پرحاشیه شهردار سلطان‌آباد بالاخره پذیرفته شد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که مردم و مسئولان شهرستان خوشاب در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و خبرگان در شهر سلطان اباد بودند سوال یک جوان از یکی از کاندیدها درباره صحت استعفای شهردار سلطان اباد در استانه برگزاری انتخابات و تایید دریافت استعفای شهردار شهر فضای خبری شهر به هم ریخت.

سید سعید حسینی از اهالی شهر سلطان‌ابادبا بیان اینکه نگه داشتن شهرداری که در حال رفتن است و چندین مرتبه استعفا داده به صلاح شهرستان نیست، گفت: نگه داشتن یک مسئول در وضعیت بلاتکلیفی نه تنها به خود فرد آسیب می‌زند بلکه باعث شده کارهای مردم معطل بماند.

شهردار سلطان‌آباد نیز با اظهار اینکه تاکنون چندین مرتبه استعفا داده‌ام ولی توسط اعضای شورای اسلامی شهر پذیرفته نشد، گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری استعفای مکتوب خودم را به اعضای شورای اسلامی در جوار شهدای گمنام تحویل دادم که آن‌را پاره کردند و گفتند فعلا صلاح نیست بروید.

مرتضی رهنمافر با اشاره به ورود اعضای شورای جدید و احتمال انتخاب شهردار جدید گفت: برای حفظ شان و منزلت جایگاه شهرداری مجدا قبل از ورود به فضای انتخابات استعفا دادم ولی گفتند تا زمان تبلیغات صبر کنید.

وی اضافه کرد:  مجددا پیگیر شدم گفتند تا پایان تبلیغات صبر کنید.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهرسلطان‌آباد با بیان اینکه استعفای شهردار بار اولی نیست که انجام شده،گفت: در حدود  سال قبل نیز در زمانی که رئیس شورا بودم استعفا داد که پذیرفته نشد.

حجت الاسلام حسینی با تایید پاره کردن استعفای شهردار در اوایل سال جاری توسط یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر و عدم توجه به استعفاهای مکرر شهردار گفت: این موضوع پنج‌شنبه سوم تیرماه توسط اعضای شورای شهر بررسی و با استعفای شهردار موافقت شد.

در همین رابطه رئیس شورای اسلامی شهر سلطان آباد گفت:  مرتضی رهنمافر شهردار سلطان آباد  مدتی قبل استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر سلطان آباد کرده بود که بعد از بررسی شورا با استعفای وی موافقت شد.

علی رباط جزی با اشاره به اینکه با تصویب اعضای شورای شهر جواد وحیدیان‌پور از کارمندان رسمی شهرداری سلطان آباد  به عنوان سرپرست انتخاب شد، افزود: مرتضی رهنمافر قریب به ۲۰سال در شهر سلطان‌آباد فعالیت کرد و ۸ سال اخیر توسط شورای دوره ۴و۵ به عنوان شهردار انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.