نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سبزوار با مشکلات حاشیه‌نشینی عمیقی مواجه است و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

سبزوار با مشکلات حاشیه‌نشینی عمیقی مواجه است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی  گفت: سبزوار از معدود شهرهای غیر مرکز استان بوده  و با مشکلات حاشیه‌نشینی عمیقی مواجه است و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

علی‌اصغر عنابستانی عنوان کرد: ساکنان مناطق حاشیه شهر سبزوار از کمبود فضاهای آمورشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدمات زیرساختی و بیکاری رنج می‌برند.

وی افزود: باید تلاش شود با تخصیص اعتبارات ویژه و ارتقای خدمات زیرساختی در کنار توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مشکلات ساکنان محلات حاشیه شهر سبزوار به حداقل برسد.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ۶ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی مشکلات اجتماعی شهر سبزوار به‌ویژه مناطق هدف به این شهر سفر کردند.

عنابستانی افزود: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از طریق تعاملی که با دستگاه‌های اداری دارند موجب تسریع در رفع مشکلات اجتماعی حاشیه‌نشینی می‌شوند و نقش مهمی در این زمینه دارند.

دبیر ستاد بازآفرینی شهر سبزوار نیز گفت: سبزوار یکی از شهرهای پیشرو کشور در موضوع بازآفرینی محلات هدف است و بدین منظور طی چهار سال گذشته ۲۰۷ اقدام و طرح شهری در این مناطق آغاز شده است.

مهدی برزویی افزود: طرح‌های مختلفی در بخش‌های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان، خدمات شهری و فرهنگی با رویکرد بهسازی بافت و توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی ساکنان محلات هدف شهر سبزوار در دست اجراست.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.