مستند «فرش‌هایی برای عرش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رهبر قنبری با موضوع روش و منش خادمان جوان حرم مطهر امام رضا (ع) چهارشنبه (۱۴ مهر) ساعت ۲۱ در شب شهادت امام رضا (ع) از شبکه مستند پخش می‌شود.

شرح شوریدگی خادمان حرم رضوی در «فرش‌هایی برای عرش»

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از شبکه مستند، قنبری  دراین‌باره گفت: سال گذشته در سفر کوتاهی به مشهد مقدس داشتم به زیارت امام رضا (ع) رفتم، رفتار خادمان و اصرار آنها بر رعایت رسم و رسوم قدیمی حرم برایم جالب و محل سوال بود، به همین دلیل به عنوان یک مستند ساز به دنبال پاسخی برای سوال‌هایم رفتم و این کنجکاوی منتج به ساخت مستند فرش‌هایی برای عرش  شد.
وی افزود: تولید این مستند خرداد سال ۹۹ همزمان با اوج گیری کرونا شروع شد،  متاسفانه بسیاری فضاها را به دلیل تعطیلی حرم مطهر از دست دادیم و قطعا فرآیند تولید هم با مشکلاتی همراه بود، اما در نهایت تصویربرداری  در ۱۲ روز به پایان رسید و کار تدوین مستند هم ۱ ماه به طول انجامید.
این تهیه کننده و کارگردان گفت: فرش‌هایی برای عرش به سفارش شبکه مستند تولید شده و چهارشنبه ۱۴ مهر ساعت ۲۱ پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت  ۱۰ خواهد بود.
پژوهش و کارگردانی فرش هایی برای عرش را رهبر قنبری بر عهده دارد و از دیگر عوامل این مستند می توان به دستیار کارگردان: بابک نبی زاده، تصویربردار: علی شهریاری و بازیگر خادم: حجت پاشازاده اشاره کرد.          

منبع: ایرنا

انتهای خبر/                                                                           

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.