۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 773613

مسابقات لیگ برتر در حالی در مشهد و استادیوم امام رضا(ع) افتتاح شد که اوضاع پدیده بسیار اسفبار و غم انگیز بود. پدیده که روزگاری با بهترین امکانات راهی مسابقات لیگ برتر می شد و حتی در لباس شهرخودرو تا مسابقات آسیایی هم رفت دیروز تنها با ۱۵ بازیکن و بدون سرمربی مقابل میهمان خود صف آرایی کرد.

«پدیده» اشک همه را درآورد!

پدیده به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالی نتوانست از بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته بود استفاده کند و فقط با ته‌مانده بازیکنان سال قبل پا به میدان گذاشت. رضا مهاجری هم که به ظاهر از شرایط مالی تیم ناراضی است ترجیح داد روی نیمکت نباشد تا برای خودش زمان بخرد. سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم پدیده هم به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری روی نیمکت این تیم غایب بود و نام عماد مهاجری مربی بدنساز عنابی‌پوشان به عنوان مدیر تیم در لیست به چشم می‌خورد. در چنین شرایطی هدایت لب خط بر عهده هادی عقیلی بود. تساوی بدون گلی هم که مقابل آلومینیوم اراک برای این تیم بدست آمد شاهکار بود و در واقع نتیجه به یادماندنی شد. شاگردان خطیبی مقابل تیم بی دایه پدیده بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند و اگر نبود داد و هوارهای بی دلیل گزارشگر بازی خیلی ها موقع تماشای بازی به خواب می رفتند.

مهاجری البته در پایان بازی سفره دلش را باز کرد و گفت: «پنجره تیم الان بسته است، ما سه بازیکن را در پست های غیر تخصصی به کار گرفتیم و تنها یک گلر داشتیم.  در حال حاضر باید جلسه بگذاریم و در این خصوص صحبت کنیم. من فردا به تهران می‌روم و با حمیداوی جلسه خواهم داشت. ساختار باشگاه ایراد دارد و نمی‌خواهم کسی را تبرئه کنم و فقط دلم برای فوتبال شهرم می‌سوزد. شما حساب کنید عقیلی از کجا و برای چه به مشهد آمده است؟ به خاطر احترامی که به من قائل بود، آمد. خود من هم نمی خواستم قرارداد ببندم، اما دیدم عقیلی به تنهایی می‌خواهد چه کار کند. آمدم و امروز هم اگر بازی نمی‌کردیم ۳ بر صفر می‌شد. در این میان چه کسی ضرر می‌کرد، غیر از فوتبال مشهد؟».آنچه مشخص است اینکه اگر پدیده با این وضعیت بخواهد ادامه بدهد گزینه اول سقوط خواهد بود و بس.

 اما در سایر دیدارها نساجی موفق شد لیگ را با پیروزی یک بر صفر مقابل فجرسپاسی شروع کند. پیکان و نفت مسجد سلیمان  مقابل هم به نتیجه صفر بر صفر بسنده کردند.در آخرین بازی هم سپاهان ۲ بر صفر مقابل مس پیروز شد تا برای مدعیان خط و نشان بکشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.