سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:جام حذفی را در پیش داریم و چیزی که در این جام مهم است، داشتن تمرکز و غافلگیر نشدن است.

گل‌محمدی: مهم‌ترین دیدار ما بازی فردا است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ویستاتوربین در رقابت‌های جام حذفی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: جام حذفی را در پیش داریم و چیزی که در این جام مهم است، داشتن تمرکز و غافلگیر نشدن است. با تیمی ناشناخته بازی داریم که قطعاً با انگیزه ظاهر خواهند شد تا بازی خوبی ارائه کنند. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و اگر غفلت کنیم جام را از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: ۵ بازی تا رسیدن به جام وجود دارد و در هر ۵ بازی باید تمرکز کار کنیم. احترام زیادی برای حریف قائل هستیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. تیم حریف با لایه‌های زیاد دفاع خواهد کرد و باید سعی کنیم از این لایه‌ها عبور کرده و به بازی سرعت دهیم. بازیکنان باید بدانند که هیچ بازی در فوتبال و لیگ ما ساده نیست. تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند و اغلب بازی‌های یک یا دو گل دارد. این بازی اگر تمرکز داشته باشیم می‌تواند برای ما بازی خوبی باشد و اگر غفلت کنیم قطعاً دچار مشکل خواهیم شد. امیدوارم بازیکنان این شرایط را درک کنند و بازی با برد برای ما همراه باشد.

گل‌محمدی درباره دیدار تیمش با ویستاتوربین در جام حذفی توضیح داد: جام حذفی خیلی مهم است که می‌تواند سهمیه آسیایی هم به دنبال داشته باشد. این مسابقات نسبت به لیگ برتر یک میانبر است و همه برای رسیدن به آن انرژی می‌گذارند تا سهمیه آسیایی را از طریق جام حذفی کسب کنند. جام حذفی برای ما با ارزش است و برای کسب آن تا آخرین توان می‌جنگیم. برای به دست آوردنش باید خیلی تلاش کنیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی به بازی پیش برویم. البته مهم‌ترین دیدار ما بازی فردا است و جام حذفی برای پرسپولیس از فردا شروع می‌شود. امیدوارم بازی خوبی را انجام بدهیم.

وی درباره اظهارات اخیر محمدنوری‌فر، مدیر رسانه‌ای تیم استقلال گفت: درباره این سوال باید علیرضا اشرف(مدیر رسانه پرسپولیس) توضیح بدهد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص زمان شکل گرفتن کامل این تیم و برخی مشکلات سرخ‌پوشان در کارهای دفاعی گفت: در مجموع تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما آنقدر قوی است که خیلی از مشکلات این فصل و حتی فصل گذشته را با سختکوشی و تلاش زیاد پشت سر گذاشتند. با توجه به تغییراتی که در این فصل داشتیم، طبیعی است بازیکنان جدید نیاز به زمان بیشتری داشته و احتیاج دارند بیشتر در کنار تیم قرار بگیرند. به تیمم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. به بازیکنان هم گفته‌ام نیاز به باور بیشتر داریم زیرا از لحاظ فنی یکی از تیم‌های واقعا خوب لیگ هستیم.

گل‌محمدی عنوان کرد: روند رو به رشد پرسپولیس را حس می‌کنیم و احساس داریم تیم نسبت‌ به هفته‌های قبلی بهتر شده است. تلاش زیادی به ویژه از طرف بازیکنان برای تمرکز صورت گرفته و همه عوامل باشگاه سعی می‌کنند فضایی به وجود آورند تا تیم به کمترین مشکل کارش را ادامه بدهد اما به هر صورت مشکلاتی هست.


وی افزود: از لحاظ امکانات تمرینی به ویژه زمین مشکلاتی داریم و درگیر این مسئله هستیم. باید زمین خوب پیدا کنیم  و کار سخت است.  باید این مشکلات برطرف شود زیرا پرسپولیس تیمی است که روی زمین بازی می‌کند و داشتن تمرین باکیفیت می‌تواند به روند و  پیشرفت تیم بیشتر کمک کند. اعتماد زیادی به همدیگر داریم و باید این روند را بهتر کنیم و هماهنگی که این اواخر بیشتر شده بهتر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص احتمال جذب پیام نیازمند در نیم فصل اظهار داشت: الان زمان صحبت کردن درباره نقل و انتقالات نیست و خیلی زود است در این مورد حرف بزنیم. نمی‌دانم چرا این گمانه‌زنی ها آنقدر زود شروع شده اما تاکنون صحبتی با پیام که دروازه‌بان واقعا بزرگی است و در لیگ ما ثابت شده نداشتیم. فرصت برای نقل و انتقالات زیاد است و شش هفته تا پایان نیم فصل اول زمان مانده است. اکنون در کوران مسابقات هستیم و به خودمان اجازه نمی‌دهیم در حال حاضر وارد نقل و انتقالات شویم زیرا تمرکز  برای تیم ما و بازیکنان برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشند واقعا مهم است.

گل‌محمدی درخصوص اینکه در بازی با ویستاتوربین از ترکیب اصلی تیمش استفاده می‌کند یا نفرات ذخیره، گفت: الان در فشردگی مسابقات هستیم و اختلاف زیادی بین بازیکنان ما وجود  ندارد. قطعا فردا تغییراتی خواهیم داشت ولی امروز با ترکیب جدید تمرین کردیم که واقعا خوب بود. امیدوارم بازی خوبی هم انجام بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.