وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم، رای صادر شده را برگردانیم و شاهد حضور دو تیم مردمی کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

سجادی: امیدوارم رای AFC را برگردانیم/تنظیم نامه برای رسیدگی به مشکلات ۳ باشگاه ایرانی

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به بندرخمیر درخصوص موضوع حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: درحال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی CAS داده‌ایم. امروز هم نامه ای از فدراسیون فوتبال برای ارسال به Afc جهت رسیدگی به مشکل سرخابی‌ها و تیم گل‌گهر در حال تهیه و تنظیم است.

وی یادآور شد: باتوجه به اقداماتی که انجام شده اگر این رای به هر دلیلی اجرایی شود، رسالت و ارزش این دو تیم از بین نخواهد رفت و با وجود هیات مدیره و مدیر عاملان قوی که سرخابی‌ها دارند بازهم شاهد موفقیت استقلال و پرسپولیس در آسیا خواهیم بود.

سجادی افزود: امیدوارم از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم، رای صادر شده را برگردانیم و شاهد حضور دو تیم مردمی کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اگر این رای تغییر نکرد این دو تیم باید با شور و نشاط بیشتر، منسجم تر و هدفمندتر فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه هنوز فرصت باقی مانده، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز مهلت قانونی سپری نشده است، فعلا این فرصت وجود دارد که بتوانیم برای این باشگاه‌ها کاری انجام دهیم و شرایط مورد پیش‌بینی و برنامه ریزی است.

وزیر ورزش و جوانان درباره جشن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، گفت: حوزه معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های مفصلی برای جشن صعود تیم ملی در صورت برد مقابل تیم ملی عراق دارد و باید خودمان را برای یک جشن ملی آماده کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.