مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : حدود۳۲۴ واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی این استان وجود دارد.

وجود۳۲۴ واحد صنعتی راکد در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ، علی بهرامی زاده در حاشیه این نشست اظهار کرد: نشست قرارگاه مرکزی مانع‌زدایی با همکاری و مشارکت هفت دستگاه و نهاد دولتی در خراسان به دستور استاندار محترم تشکیل شده است.
وی افزود: در این چهارچوب شرکت شهرک‌های صنعتی در ۳محور پیگیری و بررسی نیازها و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و پالایش واحدهای فعال، نیمه فعال و راکد مستقر در این شهرک‌ها حضور دارد و ارائه مشاوره و کمک به واحدهای راکد و تعطیل و پیگیری اجرا وبه بهره برداری رساندن طرح های صنعتی در دستور کار قرار گرفته‌ است.
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: حفظ جریان تولید در واحدهای فعال و به ظرفیت  حداکثر رسانی این واحدها و تلاش در جهت راه اندازی وبه بهره برداری رساندن طرح های صنعتی در استان به جدیت در دستور کار است.
وی با اشاره به اینکه حدود۳۲۴ واحد صنعتی راکد در شهرکهای صنعتی استان وجود دارد، گفت: شهرک صنعتی خیام دارای ۳۰۶ واحد صنعتی است که از این‌ تعداد ۲۰۰ واحد فعال، ۴۷ واحد راکد و ۶۴ طرح صنعتی در حال احداث سوله و نصب تجهیزات هستند.
بهرامی زاده خاطرنشان کرد: عارضه‌یابی واحدهای نیمه‌فعالی که قادر به فعالیت با ظرفیت کامل خود نیستند، حفظ واحدهای فعال موجود و جلوگیری از بروز مشکلات از دیگر برنامه‌های این قرارگاه است.
وی درانتها اعلام نمود : نشست‌های این قرارگاه پنجشنبه‌های هر هفته و هربار در یکی از شهرک‌های صنعتی استان برگزار می‌شود و مواردی که در این جلسات قابل حل نباشد به قرارگاه مرکزی در استانداری جهت اتخاذ تدابیر لازم ارجاع می‌شود.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.