رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه همچنان در اوج ایمان، آگاهی، اراده و آمادگی، لحظه‌ای از حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور دریغ نخواهد کرد.

سپاه از حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور دریغ نخواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان المعظم سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سوم شعبان المعظم سالروز ولادت سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) که به ابتکار معجزگون و معنادار حضرت امام خمینی (ره) «روز پاسدار» نامگذاری شد را به آحاد پاسداران انقلاب که نام آنان به حق در زمره پاسداران حقیقی «اسلام»، «ولایت» و «انقلاب» برای همیشه تاریخ شده است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدمات و نقش‌آفرینی‌های تابناک و دشمن‌شکن سپاه به ایران و ایرانی و بلکه آحاد ملت‌های مسلمان‌منطقه راهبردی غرب آسیا آن قدر گسترده و درخشان است که تنها دشمنان زخم‌خورده از ملت و سپاه عزیز می‌توانند آن را منکر شوند و یا وارونه روایت کنند.

کشور ما از سپیده‌دم پیروزی انقلاب تا به امروز که ۴۳ سال از تولد سپاه در این سرزمین می‌گذرد، شاهد حضور بالنده و مقتدر پاسداران انقلاب در مقابله با زنجیره‌ای از توطئه‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های ویرانگر و براندازانه نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که شکست قطعی آن‌ها مرهون حماسه‌های ماندگار و الهام‌بخش پاسداران جان برکف انقلاب و همراهی آحاد نیروهای مدافع میهن اسلامی بوده است؛ به گونه‌ای که با تأسی به خمینی عزیز با قاطعیت می‌توان گفت بدون حضور قدرت بازدارنده و مردمی سپاه چه بسا نامی از ایران عزیز در جغرافیای عالم باقی نمی‌ماند.

ملت ایران به وجود چنین سپاهی که با اقتدار و توانمندی‌های خود تهدیدهای مهیب دشمنان به‌ویژه رژیم مافیایی و تروریستی ایالات متحده آمریکا را خنثی کرده است، همواره بالیده است و دشمن باید هم از دامنه و گستره این ارادت و محبت به پاسداران انقلاب که حقارت آنان در «میدان» را رقم زده است، عصبانی باشد.

بی‌تردید سپاه و پاسداران انقلاب همچنان در اوج ایمان، آگاهی، اراده و آمادگی؛ لحظه‌ای از حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور دریغ نخواهد کرد و فرمان صریح مولا و مقتدای خویش مبنی بر اینکه: «مردمی باشید، مردم دوست باشید، مردم‌پذیر باشید، مردمی رفتار کنید» را نصب‌العین حضور خود در میدان‌های تکلیف و مأموریت‌های فرارو قرار خواهد داد.

با گرامیداشت این روز فرخنده و نیز تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) علمدار کربلا و «روز جانباز» و میلاد حضرت زین‌العابدین امام سجاد (ع)؛ به شهیدان تاریخ‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و تداوم موفقیت‌های بزرگ آحاد فرماندهان و پاسداران ولایتمدار این نهاد انقلابی و مردمی برای دفاع از آرمان‌های بلند اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پرتو عنایات حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای کریم و سبحان مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام

منبع:مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.