پنج واحد سبز صنعتی و خدماتی خراسان رضوی با حضور بر خط معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در مشهد تجلیل شدند.

تجلیل از پنج  واحد سبز صنعتی و خدماتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی روز یکشنبه دربیست و سومین همایش سراسری مجازی معرفی و تقدیر از واحدهای برگزیده سبز در کشور گفت:واحدهای ایران خودرو خراسان رضوی، شیشه فلوت کاویان و سیمان زاوه در بخش صنعت سبز و بیمارستان رضوی و بیمارستان ۱۷ شهریور در بخش خدمات سبز که دارای اقدامات محیط زیستی شاخصی بودند موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس سیمین این همایش ملی شدند.

مهدی اله‌پور افزود: استان خراسان رضوی در بین استانهای برتر مشارکت کننده در این همایش قرار دارد و استانی پر استعداد و پرتوان در حوزه های محیط زیستی و صنعت، خدمات است.

وی ادامه داد: در حوزه پایش واحدهای صنعتی کشور، استان خراسان رضوی دارای رتبه دوم و دارای بیشترین واحد صنعتی در کشور است که این امر مرهون تلاش همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و مدیران واحدهای صنعتی، تولیدی در امر خود اظهاری و همچنین حساسیت آنها به موضوع حفاظت از محیط زیست است.

مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این مراسم  گفت: امسال  ۳۰۴ واحد در این همایش ثبت نام کردند که ۲۳۳ واحد در حوزه صنعت، هشت واحد در حوزه معدن و ۶۳ واحد در حوزه خدمات فعالیت داشتند.

گفتنی است این برنامه با هدف ایجاد نگرش در حوزه حفاظت محیط زیست و ایجاد بستر مناسب رقابت در بازار های بین المللی برگزار می‌شود.

خراسان رضوی دارای بیش از ۶ هزار واحد صنعتی است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.