وزیر کشور گفت: یکهزار میلیارد تومان از مصوبات سفر ۱۹ آذر رییس جمهور به لرستان برای طرح های عمرانی این استان تخصیص یافته و واگذار شده است.

یکهزار میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به طرح های عمرانی لرستان تخصیص یافت

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی امروز در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: در سفر رییس جمهور ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی لرستان تصمیم گیری شده بود که یکهزار میلیارد تومان آن تاکنون واگذار شده است.

وی تصریح کرد: این مبلغ در در پروژه های مختلف استان اعمال خواهد شد و مردم نتایج آن را مشاهده می کنند.

وزیر کشور همچنین گفت: در این سفر یک روزه سایر طرح ها و مشکلات آنها در مرحله اجرا بررسی می شود و صنایعی که دچار رکود هستند ارزیابی خواهند شد.

وحیدی با اشاره به بازدید خود از برخی مناطق حاشیه ای لرستان و تصمیمات جدید در صورت لزوم تاکید کرد: زمینه های توسعه استان برای سال ۱۴۰۱ نیز در این سفر بررسی می شود.

احمد وحیدی وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رییس جمهور صبح دوشنبه وارد فرودگاه خرم‌آباد و برای بازدید از شهرستانهای پلدختر و کوهدشت عازم این مناطق شد.

وزیر کشور پس از بازدید از این ۲شهرستان، ظهر امروز به خرم آباد باز می گردد و در ادامه از ۲ منطقه شهری مرکز استان بازدید می کند.

شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و همایش شهرداران  از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به لرستان است که عصر امروز در محل استانداری انجام می شود.

در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان ۱۸۰ طرح مصوب شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.