رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران از نامناسب بودن خدمات شرکت های بی خطر ساز زباله های عفونی خبر داد.

خدمات شرکت های بی خطرسازی زباله های عفونی مناسب نیست/ ۵۰ درصد پرونده ها منجر به قصور پزشکی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محمد ابراهیمی ساروی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال خبرنگار ما با اشاره به اینکه در این راستا ۳ شرکت در بهشهر، قائم شهر و تنکابن فعال هستند، اظهار کرد: پروانه فعالیت شرکت مستقر در قائم شهر بعلت تخلف و رعایت نکردن ضوابط و استانداردها توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران لغو شد.
وی با اعلام اینکه زمینی مناسب برای بی خطرسازی زباله های عفونی در ساری وجود ندارد، از تفاهم با سازمان پسماند برای حل این مساله خبر داد و گفت: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و صدور مجوز نهایی، این تفاهم اجرایی می شود.
رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران تاکید کرد: شرکت هایی که ساماندهی زباله های عفونی رو انجام می دهند، رقیب ندارند و این مساله موجب شده، زیاده خواه و انحصارطلب باشند و این موضوع کار را سخت می کند.
ابراهیمی با بیان اینکه ۵۰ درصد شکایات منجر به قصور پزشکی می شود، افزود: امسال ۱۰۷ پرونده در زمینه قصور پزشکی داشتیم و طی شش ماهه گذشته ۲۰۰ پرونده نیز مختومه شد.
وی خاطرنشان کرد: بیماران می توانند شکایات خود را از طریق شماره تماس ۳۳۲۰۱۵۳۳ مطرح کنند.
رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران با اشاره به اینکه ۹۰ درصد جامعه پزشکی از دستگاه کارتخوان استفاده می کنند، از پزشکان خواست دراین رابطه قانونمدار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.