منابع خبری فلسطینی گفتند که در جریان حمله یک فرد فلسطینی با چاقو، دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست در قدس اشغالی

به گزارش قدس آنلاین، منابع فلسطینی و عبری شامگاه امروز یکشنبه از حمله به سربازان صهیونیست در «باب العمود» در قدس اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری شهاب به نقل از این منابع گزارش داد، در جریان این حمله که با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفته است، دو سرباز اسرائیلی زخمی شدند.

شهاب خبر داد که عامل این حمله، به سرعت از محل فرار کرده است و نظامیان صهیونیستی نیز عملیات جست‌جوی وی را آغاز زکرده‌اند. صهیونیست‌ها همچنین منطقه باب العامود را بستند.

در پی این حمله، شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی در رأس العامود به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و اجازه نمی‌دهند که ساکنان در این منطقه تردد کنند.

نظامیان اسرائیلی همچنین دو جوان فلسطینی را از رأس العامود بازداشت کردند. بالگردهای اسرائیلی نیز به شدت در حال پرواز در منطقه هستند.

در همین ارتباط، «داوود شهاب» یکی از سران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین در واکنش به عملیات‌های استشهادی در قدس و کرانه باختری تأکید کرد که این عملیات‌ها شدت خشم روز افزون ملت فلسطین در قبال سیاست‌های خصمانه رژیم اشغالگر در حق اسرا را نشان می‌دهد.

شهاب تصریح کرد: رژیم اشغالگر بهای قلدری و گستاخی خود را خواهد داد و خواهد فهمید که ملت فلسطین قدرت و اراده‌ای در اختیار دارد که عزم و استقامت آن را در مقابله با سیاست‌های تروریسم و خصومتی که در حقشان روا می‌شود قوی‌تر می‌کند.

این مقام جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: عملیات‌های مقاومت حق قانون ملت فلسطین و کارآمدترین روش برای مقابله با اشغالگران و شکستن شاخ آنها است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.