معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز شنبه با حضور در بیمارستان از حجت الاسلام پاکدامن مجروح حادثه تروریستی حرم رضوی عیادت کرد.

معاون رییس جمهور از روحانی مجروح حمله تروریستی حرم رضوی عیادت کرد

به گزارش قدس آنلاین، امیر حسین قاضی زاده هاشمی در عیادت از حجت الاسلام پاکدامن، فرایند درمان این مجروح حادثه تروریستی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که بنیاد جانبازان و امورایثارگران برای تشکیل پرونده جانبازی وی، اقدام لازم را بعمل آورد.

معاون رییس جمهور با اشاره به شهادت ۲ روحانی بزرگوار اصلانی و دارایی، بر تداوم راه این شهیدان و مسوولیت خطیر جانباز پاکدامن در ادامه راه این شهیدان تاکید کرد.

حجت الاسلام پاکدامن نیز ضمن تشریح واقعه تروریستی در حرم رضوی اظهار داشت : این رویداد باعث عقب نشینی ما نمی شود بلکه با قدرت و قوت راه خود را در مسیر تبلیغ ادامه خواهیم داد.

یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم منور امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز عصر پنجشنبه بر اثر جراحات و صدمات وارده به شهادت رسید .

آیین تشییع حجت الاسلام اصلانی پنجشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد و آیین تشییع شهید دارایی نیز جمعه برگزار شد و پیکر مطهر هر دو شهید در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۳ به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.