در شرایطی کمتر از ۲۲۰ روز تا شروع رقابت‌های جام جهانی فوتبال باقی مانده است که هنوز این علامت سؤال وجود دارد آیا تیم ملی ایران با مربیگری اسکوچیچ وارد رقابت‌های جام جهانی خواهد شد یا اینکه فرد دیگری هدایت یوزهای ایرانی را برعهده خواهد گرفت؟

به گززارش قدس آنلاین، انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان در رسانه‌های داخلی و خارجی باعث شده احتمالات متعددی درباره کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران مطرح شود و از آنجا که برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با فعالیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی زیاد موافق به نظر نمی‌رسند همچنان اخبار ضد و نقیض درباره این ماجرا وجود دارد و به شکل قاطع نمی توان گفت اسکوچیچ مربی ایران در رقابت‌های جام جهانی است.در همین حال با اعلام سایت فدراسیون فوتبال همانند سال‌های گذشته مرتضی محصص به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده است و دیگر اعضای کمیته فنی را ابراهیم قاسم پور، پرویز مظلومی، حمید استیلی، نادر عزت اللهی و علی‌اصغر مدیرروستا تشکیل می‌دهند.

با این حال پیش بینی می‌شد همزمان با معرفی اعضای جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال توسط میرشاد ماجدی با مصوبه‌ای تکلیف اسکوچیچ روشن شود، اما در اوج ناباوری در نخستین جلسه این نشست هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشد تا شایعات همچنان در این خصوص با حرارت دو چندانی مطرح شود.

گفته می شود میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در نخستین نشست با اعضای کمیته فنی از آن‌ها خواسته به وی در انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کمک کنند.

بخش خنده دار این داستان جایی بود که سخنگوی کمیته فنی در گفت‌وگو با رسانه ها عنوان کرد حتی فرصت بررسی شرایط ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ را بدست نیاوردیم و در جلسات بعدی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد!

از موضع‌گیری ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال کاملاً پیداست چه فاجعه‌ای در این کمیته در حال وقوع است، آن‌ها بدون توجه به اهمیت این موضوع به سادگی از کنار تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی عبور می‌کنند؛ چون خودشان هم می‌دانند تصمیم‌گیری آن‌ها ذره ای اثرگذار نیست و اصلاً هیئت رئیسه نظر آن‌ها را حتی به عنوان نظر مشورتی قبول ندارد؛ چون تصمیم‌گیری درباره تیم ملی فراتر از حوزه مدیریت فدراسیون فوتبال است، به همین دلیل آن‌ها ترجیح می‌دهند دور هم جمع شوند و گپ دوستان بزنند تا وقت خود را تیم ملی بزرگسالان کنند.

این موضوع و اتفاق باعث شد منتقدان فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی را بابت انتخاب افراد امتحان پس داده و بدون کارنامه برای حضور در کمیته فنی به شدت سرزنش کنند و خواستار واکنش فوری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به حضور افراد شکست خورده در کمیته فنی فدراسیون فوتبال شوند.

یک نگرانی بزرگ برای هواداران تیم ملی وجود دارد که با این وقت‌کشی سرنوشت تیم ملی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها چه خواهد شد؟ به نظر می رسد در برهه کنونی جدال‌های لفظی، مانور قدرت اعضای هیئت رئیسه و ماجراجویی برخی واسطه‌ها برای معرفی گزینه خود به عنوان سرمربی تیم ملی سرنوشت فوتبال ایران را به شدت تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.