عضو کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پروژه‌های زودبازده و اعتمادساز، خط قرمز شورای ششم هستند و شهرداری باید اهتمام ویژه‌تری نسبت به پروژه‌های زودبازده داشته باشد تا هیچگونه خللی در روند اجرایی و تحقق این پروژه‌ها بوجود نیاید.

شهرداری باید اهتمام ویژه‌ای نسبت پروژه‌های زودبازده داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در جلسه کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با بیان اینکه یکی از ابتدایی‌ترین مصوبات شورای ششم، تصویب اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های زودبازده و اعتمادساز در حاشیه شهر بوده، اظهارکرد: با توجه به محدودیت‌های موجود در منابع مالی شهرداری، مقرر شد که بخشی از این اعتبار، ۲۸۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۰ و مابقی آن در سال ۱۴۰۱ تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه پیشنهادهای اولیه پروژه‌های زود بازده، توسط مناطق ارائه شده و باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد، گفت: شرایط باید به نحوی پیش برود که در سه ماه نخست سال جاری، تمامی قراردادهای این پروژه‌ها منعقد و وارد فاز اجرایی شود.

حجت‌الاسلام منصوریان، پروژه‌های زودبازده و اعتمادساز را خط قرمز شورای ششم دانست و افزود: متاسفانه روند پیشرفت این پروژه‌ها و فرآیند اجرایی شدن آنها، مطلوب شورای شهر نبوده و گزارش عملکرد مناطق، رضایت‌بخش نیست.

عضو کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر مشهد مقدس از شهرداری خواست تا اهتمام ویژه‌تری نسبت به پروژه‌های زودبازده داشته باشد و هیچگونه خللی در روند اجرایی و تحقق این پروژه‌ها بوجود نیاید.

حجت‌الاسلام منصوریان با بیان اینکه طبق گزارش‌های ارائه شده از سوی شهرداری، به منظور تسریع در فرآیندها، اختیار انعقاد قرارداد به سازمان بازآفرینی و مناطق شهرداری تفویض شده، گفت: علاوه بر این، فرآیندها هم از ۱۱ مرحله به ۴ مرحله کاهش پیدا کرده و امیدواریم از هفته آینده شاهد بازشدن ردیف اعتبارات پروژه‌های زودبازده و گشایش در این حوزه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.