۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 797709

قدس آنلاین در پرونده ای ۱۰قسمتی به موضوع سازمان ترور و گروهک تروریستی منافقان پرداخت .

پرونده ویژه ۱۰ قسمتی «سازمان ترور»

قدس آنلاین در این پرونده به گفتگو با شخصیت هایی نظیر  غلامرضا عظیمی برخورداری محافظ حجت الاسلام شهید عبدالکریم هاشمی نژاد ، دکتر غلامرضا خواجه سروی ، سیدرضا قزوینی غرابی پژوهشگر مطالعات تروریسم و کامران غضنفری محقق و پژوهشگر جریان های سیاسی درباره موضوع منافقین پرداخت.

قسمت اول:  عقیم سازی و تعرض جنسی، تجاوز به فطری ترین حقوق زنان در منافقین

سرطان داعش نماد بربریت و توحش در دنیای به ظاهر متمدن و مترقی امروزی است. شکی نیست که داعش بیش و پیش از آنکه یک گروه شبه نظامی باشد یک فرقه ایدئولوژیک با برداشت‌های خاص و بشدت رادیکال، انحرافی و متحجرانه از دین مبین اسلام است.

در این میان تنها گروهی را ، علیرغم برخی تفاوت های ایدئولوژیک ، می توان شبیه به داعش تلقی کرد سازمان منافقین خلق است که در رفتارهای انحرافی، برداشت های شخصی و منفعت طلبانه از قرآن و اسلام همانند داعش عمل می کند.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۱۰۵۰/

قسمت دوم : پارلمان استعمارگر و خونخواران تروریست

تقریباً هر مورخ هوشمند و صاحب نظری می‌داند که نقش دولت انگلستان در تاریخ ایران به ویژه پس از طلوع ستاره اقبال سلسله قاجار در ایران معاصر نقشی به شدت مخرب و سرتاسر آمیخته با توطئه و نیرنگ است. اسناد و مدارک تاریخی شاهد این است که دولت انگلستان همواره سعی داشته با اتکا به سرویسهای جاسوسی متعدد و البته بلند آوازه خویش سعی کرده تا با حضور در پشت پرده حوادث سیاسی مهم ایران و خاورمیانه قرار بگیرد تا بتواند سیر تحولات منطقه را به نفع خویش مدیریت کند.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۱۸۲۷/

قسمت سوم : ناگفته‌هایی از روابط امریکا و منافقین

بدون شک یکی از پرسشهای بسیار مهم تاریخ معاصر ایران این چگونگی فرایند وابستگی هر چه بیشتر جریان نفاق به امپریالیسم آمریکا است. فرایند این سرسپردگی به حدی پیچیده است که برای روشن شدن تمام ابعاد آن احتیاج به تشکیل کارگروه تخصصی و ساعتها و بلکه ماهها کار دارد.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۲۰۵۱/

قسمت چهارم : آثار شکنجه ای در پاها و صورت جلال گنجه‌ای ندیدم

با گذشت نیم قرن از عمر سازمان منافقین تقریباً به ضرس قاطع می‌توان گفت: جلال گنجه‌ای تنها طلبه‌ای است که سازمان نفاق توانست با اتکاء به شعارهای فریبده و روشنفکر مآبانه خویش وی را در فرایند فرقه گونه خود جذب کند.

از بین اعضای سازمان ترور  این تنها جلال گنجه‌ای بود که حاضر شد بدون رعایت شئونات اسلامی خطبه عقدی غیر شرعی و باطل را برای مریم و مسعود رجوی بخواند. اما برای یک پژوهشگر تیزبین سؤال این است که چه شد یک طلبه جوان و چنان که خواهیم گفت با سطح سوادی نسبتاً بالا نسبت به هم سن و سالان خویش در دام سازمانی تروریست افتاد.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۲۵۲۱/

قسمت پنجم : جریان نفاق و ترور شهید هاشمی نژاد

شهید هاشمی نژاد در مشهد نقش مهمی داشته چرا که انقلاب اسلامی در خراسان سه شخصیت عمده داشته یکی مقام معظم رهبری، مرحوم آقای واعظ طبسی و سومین آنها هم شهید هاشمی نژاد بودند. یکی از ترورهای ناجوانمردانه‌ای که داغ آن بر دل رهبران انقلاب تا ابد ماندگار خواهد ماند ترور ایدئولوگ بی‌بدیل انقلاب اسلامی در مشهد و استان خراسان مؤلف کثیرالتألیف کتب دینی و مذهبی استاد شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد بود.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۴۲۹۶/

قسمت ششم : رازهای ناگشوده پرونده هادی علویان

تبحر اعضا و مرکزیت سازمان منافقین در کلید زدن انواع پروژه‌های نفوذ با هدف حذف مهره‌های اصلی انقلاب که در ادبیات سازمانی به پروژه قطع سرانگشتان رژیم مشهور شد هزینه‌ای بس سنگین را بر دوش نهال جوان و البته پر فروغ انقلاب اسلامی که با خون اقشار فقیر و مستضعف جامعه آبیاری شده بود تحمیل کرد. که هنوز پس از گذشت بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی بر گرده آن سنگینی می‌کند.

با وجود گذشت بیش از چهل سال از اوج یافتن موج ترورهای خیابانی و سازمان یافته در ایران دهه۶۰ هنوز پرونده شاه مهره‌های سازمان ترور رازهای ناگفته و ناگشوده بسیاری برای فاش شدن دارد.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۴۵۵۲/

قسمت هفتم  : کارنامه‌ سیاه یک گروهک تروریستی

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل همواره آماج دشمنی‌ ها و تهدیدهای داخلی و خارجی بوده که به یاری خداوند و وجود ولایت فقیه و حضور باشکوه مردم در صحنه، این دشمنی ها و توطئه ها دفع و خنثی شده است.

بی تردید یکی از پرهزینه ترین این دشمنی ها برای کشورمان ترورهای گسترده گروهک منافقین بود که به دنبال آن موجی از خشونت و ترور بر کشور حکمفرما شد و افراد زیادی به دست تروریست ها به شهادت رسیدند.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۵۱۱۸/

قسمت هشتم  : فضای مجازی با چاشنی ترور

ماهیت‌شناسی گروهک منافقین ثابت کرده است که این گروهک به سبب ذات خودبرتربین و تمامیت‌خواه‌اش، از همان اولین روز انقلاب هیچ همراهی با انقلاب اسلامی نداشت. این گروهک از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند. اگرچه این گروهک رسما ۳۰ خرداد سال ۶۰ طی بیانیه آغاز مبارزه مسلحانه با جمهوری اسلامی را اعلام کرد اما پیش از آن نیز به طرق مختلف به دنبال آشوب و خرابکاری بود. اساسا با توجه به آنچه که در ابتدا گفته شد این گروهک به سبب ذات تمامیت‌خواهش هیچ علاقه‌ای به مشارکت ندارد و خواهان قبض تام قدرت است. از همین‌روست که نه تنها در برابر جمهوری اسلامی به انحاء مختلف نفرت‌پراکنی می‌کند، بلکه هیچ نقطه اشتراکی با دیگر گروه‌های اپوزوسیون نیز ندارد و تجربه شورای ملی مقاومت نیز دقیقا به همین دلیل شکست خورد.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۵۱۲۲/

قسمت نهم  : منافقین؛ یک فرقه تروریستی

اگر از بیرون به فرقه‌ها نگاه کنید جذاب به نظر می‌رسند زیرا لعاب‌های رنگانگ آن‌ها مانع درک شما از ماهیت «فرقه» می‌شود اما زمانی که درون آن‌ها را واکاوی کنیم زوایای دیده‌نشده‌ای را درخواهیم‌یافت که فرقه‌ها نمی‌خواهند بدانیم. رهبران فرقه‌ها در پی جذب فریبکارانه هستند و می‌خواهند تمام ابعاد زندگی اعضا را در اختیار داشته باشند. فرقه‌ها از تکنیک‌های پیچیده مغزشویی و عضوگیری؛ که امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی بسیار پیشرفت کرده است، استفاده می‌کنند.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۵۱۲۴/

قسمت دهم : ویروس فساد و تروریسم در آلبانی!

بیش از پنج سال و نیم از استقرار کامل گروهک تروریستی منافقین در آلبانی، این کشور کوچک جنوب شرق اروپا می گذرد. استقراری که فرایند آن از ورود اولین گروه تا آخرین گروه از اعضای گروهک، نزدیک به سه سال و نیم به درازا کشید تا روشن شود که اخراج کمتر از ۳۰۰۰ عضو این گروه از عراق به مقصد کشور ثالث تا چه اندازه با سختی و پیچیدگی همراه بوده است.

به دلیل سوابق سیاه جنایی و ضد حقوق بشری مجاهدین خلق که توسط گزارش های متعدد بین المللی از جمله اتحادیه اروپا به آنها اذعان شده بود و دردسرهای ناشی از حضور آنان، اخراج منافقین از عراق و پذیرش آنها توسط یک کشور خارجی برای سال ها به یکی از معضلات دولت مرکزی عراق تبدیل شده بود.

https://www.qudsonline.ir/news/۷۹۵۱۲۶/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.