۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 799254

کتاب «جان ایران» (روایتی مستند از مقابله دولت سیزدهم با همه‌گیری کرونا) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

رونمایی از «جان ایران» در نمایشگاه کتاب

به گزارش قدس آنلاین، کتاب «جان ایران» که "مقابله همه‌جانبه و شبانه‌روزی دولت سیزدهم با همه‌گیری کرونا را در قالب تغییر راهبردها و رویکردها روایت می‌کند" فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی رونمایی می‌شود.

در معرفی این کتاب آمده است: این کتاب، اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم در صیانت از جان مردم ایران در مقابل ویروس منحوس کرونا را به شیوه‌ای روشمند، علمی و آماری به تصویر کشیده است.

کتاب «جان ایران» در چهار بخش «اصول و رویکردهای دولت سیزدهم در مقابله با کرونا»، «روزشمار مدیریت بحران کرونا در دولت سیزدهم»، «راهبردهای دولت سیزدهم در مقابله با کرونا» و «اقدامات ویژه در مقابله با کرونا» تدوین شده و با تبیین رویکرد «تحول‌گرایی در مدیریت بیماری کرونا»، چگونگی خروج از رویکرد منفعلانه و اولویت بهداشت بر درمان را توصیف کرده است.

 «نشر جمهور» اداره کل پژوهش و اسناد ریاست جمهوری با همکاری «خانه کتاب و ادبیات ایران» این کتاب را در ۱۵۴ صفحه در قطع خشتی منتشر کرده است. تولید محتوای این کتاب به همت هسته سلامت مرکز رشد دانشگاه امام صادق و با نظارت سعید نجبا صورت گرفته است.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برقرار است.

البته امروز (سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت) نمایشگاه به علت آلودگی هوا تعطیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.