امام جمعه بردسکن با انتقاد از استاندار خراسان رضوی به دلیل عدم سفر به شهرستان بردسکن گفت: بردسکن به عنوان دورترین شهرستان استان، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

 استاندار خراسان رضوی به بردسکن سفر کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با انتقاد از استاندار خراسان رضوی به دلیل عدم اجرای مصوبات سفرهای مدیران استانی وکشوری به بردسکن اظهار کرد: بیش از چند ماه از سفر وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بردسکن می گذرد، اما هنوز دستگاه رادیولوژی تنها بیمارستان این شهرستان  فقط خاک می خورد و با وجود قول های داده شده، کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: اعضای هیات دولت به استانها و شهرستانها سفر کردند، اما استاندار خراسان رضوی هنوز به این شهرستان نیامده تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرد.

امام جمعه بردسکن با انتقاد از عدم اجرای مصوبات قبلی سفرهای مدیران استانی و کشوری در مورد پروژه ۲۰ ساله جاده کمربندی شهرستان، زمین های معوض، ۲ بانده شدن جاده، کمبود بیمارستان و همچنین کمبود پزشکان متخصص و عمومی، خواستار توجه مدیران ارشد استان به این شهرستان شد.

کوهی از مشکلات را تحویل گرفته ام

علی دهقان زاده فرماندار شهرستان نیز به درخواست امام جمعه در پشت ترییبون قرار گرفت و گفت: در مورد بیمارستان بردسکن پیگیری هایی انجام شده است. موضوع دستگاه رادیولوژی نیز که به سه سال قبل مربوط می شود از طریق بازرسین استان وحراست ها در دست پیگیری است و دادستان هم پیگیر بوده است و امیدواریم مشکل به زودی برطرف شود.

وی افزود: همچنین تا سه هفته آینده، ۳ پزشک عمومی نیز به اورژانس وبیمارستان بردسکن افزوده می شود.

دهقان زاده خاطرنشان کرد: کوهی از مشکلات را تحویل گرفته ام. همه باید کمک کنیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آمده و آن را برطرف کنیم.

وی همچنین از پیگیری های میدانی خود از سطح روستاها و بخش ها سخن گفت و افزود: به همه ادارات سرکشی کرده ام و تاکید شده که تکریم ارباب رجوع ضروری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.