معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متخصصان طب اورژانس، جراحی عمومی و ارتوپدی و بیهوشی با تمام توان در بیمارستان‌ها درحال مداوای مصدومان حادثه خروج قطار مسافربری از ریل هستند و کمبودی از نظر امکانات درمانی وجود ندارد.

اقدامات درمانی برای مصدومان حادثه خروج قطار مسافربری یزد - طبس در حال انجام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت بهداشت، سعید کریمی ضمن تسلیت به خانواده های درگذشتگان حادثه خروج قطار مسافربری از ریل اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه، تیم واکنش سریع معاونت درمان به محل حادثه اعزام و میزان آمادگی بیمارستان‌ها و شیوه رسیدگی به مصدومان را به صورت میدانی ارزیابی کردند.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه، سریعاً هماهنگی ها لازم صورت گرفته و بیمارستان های خراسان جنوبی، یزد، زاهدان، خراسان رضوی و به ویژه بیمارستان های معین طبس و فردوس در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: اقدامات امدادرسانی از ساعات اولیه توسط اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و یزد با همکاری هلال احمر و سازمان اورژانس کشور صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، قطار مسافربری طبس - یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه - ۱۸ خرداد - در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد؛ این حادثه بر اساس اعلام اورژانس یزد تاکنون ۲۱ فوتی داشته است.

راه آهن جمهوری اسلامی صبح امروز از برخورد قطار مسافربری طبس - یزد با یک دستگاه بیل مکانیکی خبر داد که موجب خروج قطار از ریل شد. بلافاصله پس از اعلام حادثه نیروهای امدادی از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان و یزد برای کمک به مصدومان حادثه به شهرستان طبس اعزام شدند.

قطار مسافری مشهد به یزد، ۳۴۸ مسافر داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.