۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱
کد خبر: 803248

دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: با توجه به دهه کرامت و با نظر مساعد فدراسیون تنیس، مجمع عمومی سالانه این فدراسیون دوشنبه در مشهد برگزار می‌شود.

مشهد میزبان مجمع عمومی فدراسیون تنیس

فرخ اطمینان افزود: در این مجمع علاوه بر معاون وزیر ورزش و جوانان، نایب رئیس، دبیر فدراسیون و تمامی رؤسای هیئت‌های استانی حضور خواهند داشت.
وی همچنین درباره میزبانی مشهد از مدعیان تنیس کشور در رقابت‌های هزار امتیازی پیش‌رو نیز اظهار کرد: این رقابت‌ها نیمه دوم مهرماه در مشهد برگزار می‌شود که برترین‌های تنیس کشور در رده آقایان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی درخصوص اقدام‌های انجام شده توسط این هیئت برای بهبود شرایط و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران و مربیان بیان کرد: بهسازی مجموعه سجاد و نوسازی ساختمان اداری هیئت در کنار راه‌اندازی سالن بدنسازی تخصصی ویژه ورزشکاران تنیس و تجهیز سالن غذاخوری برای استفاده ورزشکاران و مربیان و نیز ساخت و تجهیز فروشگاه تجهیزات ورزش تنیس ازجمله اقدام‌هایی است که در یکی دو سال اخیر انجام شده است.
وی راهیابی چهار بازیکن از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی تنیس و اعزام یک بازیکن ۱۶ساله بانوان به تورنمنت هند را از دیگر دستاوردهای هیئت تنیس خراسان رضوی برشمرد.

خبرنگار: هاشم رسائی‌فر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.