زمانی که پیکر مطهر شهید علی اکبر صادقی را در قبر می‌گذارند، مادرش آرام و قرار ندارد. به یاد علی اکبر امام حسین (ع) از مولایش مطلبی را طلب می‌کند که در این میان، فرزند شهیدش تقاضای مادر را در قبر اجابت می‌کند.

ماجرای اجابت درخواست عجیب یک مادر شهید !

به گزارش قدس آنلاین، مادر است و می‌خواهد برای بار آخر به چشمان فرزندش نگاه کند. او مادر است و فرزند شهید کفن‌پوشش در برابر دیدگانش در قبر قرار دارد. آرام و قرار ندارد. دل‌شکسته است و علی اکبرش را صدا می‌زند و خطاب به امام حسین (ع) می‌گوید: یا اباعبدالله (ع)! من در مصیبت فرزندم گریه و زاری و شیون نمی‌کنم. تو هم در کربلا به بالین فرزندت علی اکبر رفتی و می‌دانی که چه حالی دارم و چه اشتیاقی دارم که یک بار دیگر روی فرزندم را ببینم و به چشمان او نگاه کنم.

و مادر باز هم ادامه می‌دهد: خدایا از تو می‌خواهم عنایتی کنی تا فرزندم چشمانش را باز کند تا من مانند دوران حیاتش یک بار دیگر برای آخرین بار به چشمانش نگاه کنم. یا امام حسین (ع)! به حق علی اکبرت دوست دارم چشمان فرزندم را که بسته است، مانند زمان حیاتش باز ببینم و به آن نگاه کنم.

در این هنگام علی اکبر چشم باز می‌کند تا درخواست مادرش را اجابت کند. نگاهی که در قاب دوربین هم ثبت می‌شود تا در آینده سندی از معجزه امام حسین (ع) و عنایت حضرت برای آرامش دل یک مادر شهید باشد.

این شهید را بیش‌تر بشناسید

شهید علی‌اکبر صادقی در سال ١٣۴۱ به دنیا آمد. او در نهم خرداد ماه سال ۱۳۶۷ در منطقه شاخ شمیران به شهادت رسید و پیکر مطهرش در بهشت زهرا (س) در قطعه ٢٩، ردیف ۵، شماره ۸ به خاک سپرده شد. مرحومه ملوک محمدعلی، مادر شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر صادقی نیز در روز ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش درگذشت و پیکرش در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.