به همت معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی و با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، جمعی از خدام بارگاه منور رضوی به منظور برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائران حرم کاظمین در ایام شهادت امام جواد(ع) به عتبات عالیات اعزام شدند.

موکب خادمان رضوی در کاظمین برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره همکاری‌های بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: با همکاری معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، جمعی از خادمین کفشدار حرم مطهر رضوی، به صورت خودجوش و با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برای برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائران در ایام شهادت امام جواد(ع) و دیدار با مسئولان اعتاب مقدس به عراق اعزام شدند.
محمدحسن محمره ابراز کرد: این گروه از خدام شنبه ۴ تیر ماه به عتبات عالیات سفر کردند و در نجف اشرف با مسئولین آستان مقدس حضرت علی (ع) و مسئولان عتبه عسکریه دیدار و گفتگو کردند و سپس برای زیارت به مسجد کوفه و مسجد سهله مشرف شدند.
وی افزود: این گروه از خدام همچنین طی دو روز آینده با همراه داشتن پرچم گنبد مطهر امام رضا(ع) بر سر مزار شیهد ابومهدی المهندس حضور خواهند یافت و با مسئولین حرم کاظمین دیدار و گفتگو خواهند کرد.
وی دلایل این سفر را تعامل، توسعه و تقویت همکاری‌های بین آستان مقدس رضوی و اعتاب مقدس به منظور ارائه خدمات بیشتر به زائرین در کشور عراق اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.