سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ابتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به دلیل کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم روند افزایشی به خود گرفته است.

روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان افزایشی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر سیدمحمد محمدی دوشنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد جدید مثبت ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شده که نسبت به ۲ هفته گذشته افزایش چند برابری را دارد.

وی با بیان اینکه تست کرونای ۱۵ نفر در آبادان، سه نفر در خرمشهر و پنج نفر در شادگان مثبت گزارش شده است گفت: ۱۶ نفر از این بیماران به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به بستری  یک بیمار کرونایی در این منطقه افزود: در حال حاضر ۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دُز سوم و چهارم واکسن کرونا به ترتیب در افراد ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال گفت: در هر سه شهرستان علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در روزهای کاری هفته، مراکز تجمیعی نیز بصورت ۱۶ساعته در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل آماده تزریق واکسن کرونا هستند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.