رئیس اداره صمت بردسکن گفت: واحدهای صنعتی بردسکن غیر پویا و همچنان در خواب به سر می برند.

اکثر واحدهای صنعتی بردسکن نیمه فعال و یا تعطیل می باشند

علی نوری/ مهندس سید حسین هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ما  افزود:  به جز دو دو کارخانه نساجی و اخیرا کارخانه تولید دوچرخه درشهرک صنعتی بردسکن  دیگر واحدها نیمه فعال و یا تعطیل هستند.

وی عنوان کرد:  اکثر این واحدها نیاز به تسهیلات دارند و دستگاههای آنها فرسوده و از رده خارج  می باشند  و تولید در آنها هیچ توجیهی ندارد.

رئیس اداره صمت بردسکن  فاصله زیاد شهرک صنعتی با مرکز شهرستان را  یکی دیگر از مشکلات برشمرد و گفت: به دنبال این هستیم یک ناحیه صنعتی در محور بردسکن به انابد احداث شود که امیداست پس از اخذ مجوز  گام های لازم برای احداث آن برداشته شود.

وی اظهارداشت: طبق قانون فعالیت واحدهای صنعتی فقط در شهرک های صنعتی  امکان پذیر است مگر منوط به اینکه شهرک صنعتی اعلام کند که زمین مورد نیاز برای فعالیت  آن  وجود نداشته باشد که در خارج از شهرک صنعتی اقدام به سرمایه گذاری داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه  در شهرستان ۳۵ واحد صنعتی وجود  دارد گفت:  ۱۲ واحد آن غیر فعال و  ۶ مورد نیز در حال احداث می باشد. وی از تعیین تکلیف ۲۱ واحد راکد در شهرستان اشاره کرد و گفت: پس از احصاء مشکلات این واحدها به دبیرخانه ستاد تسهیل استان ارسال که با حضور کارشناسان از دستگاههای مختلف و بانک ها نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.