دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: حرکت عظیم مردم در اربعین، دشمن را به لرزه می‌اندازد و ما نیز وظیفه داریم شور این حرکت را هرسال بیش‌تر کنیم.

نوحه‌هایی برای اربعین تولید کنید که بین‌المللی باشد

به گزارش قدس آنلاین، سیداحمد عبودتیان، دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در هفتمین گردهمایی فعالان مردمی اربعین که در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه دولت به دنبال افزایش زیرساخت‌های اربعین است، اظهار کرد: اگرچه اقداماتی درحال انجام است اما سطح نیاز بسیار بیش‌تر از اینها است.

وی با بیان اینکه امید داریم بخشی از مشکلات در اربعین امسال رفع شود، مطرح کرد: باید بحث گفتمانی موکب‌ها تقویت شود تا بتوانیم حرکت اربعین را در مقیاس جهانی و بین المللی ببینیم.

دولت به دنبال تسهیل سفر اربعین است

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به اینکه جبهه فعالان مردمی باید در افق بین المللی مبارزه کند، عنوان کرد: زیرساخت‌های بلند مدت باتوجه به دوره جدید اربعین در فصل گرما، زیرساخت کاروان‌سراهای مستمر و مطالبه‌گری از دولت، از جمله موضوعاتی هستند که باید توسط فعالان مردمی دنبال شوند.

وی با بیان اینکه موضوع زیارت سیدالشهدا(ع) باید تسهیل شود، خاطرنشان کرد: برداشتن ویزاها نیز در همین راستا بوده و به امید خداوند یک مسیر بلندمدت ایجاد خواهد شد.

نوحه‌های واحد باید تولید شود تا همه مردم جهان استفاده کنند

عبودتیان با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی و گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی باید در عراق با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: حرکت عظیم مردم در اربعین، دشمن را به لرزه می‌اندازد و ما نیز وظیفه داریم شور این حرکت را هرسال بیش‌تر کنیم.

وی ادامه داد: نیازمند نوحه‌های واحد هستیم تا در اربعین که میدان عرصه بین‌الملل است تمام مردم جهان بتوانند از نوحه‌ها و خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.