فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: زائران اربعین حسینی در صورتی که گذرنامه معتبر داشته باشند در کمترین زمان ممکن می‌توانند از مرزهای کشور خارج شوند.

سردار اشتری: زائران با گذرنامه معتبر در کمترین زمان از مرز عبور می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"حسین اشتری" در حاشیه بازدید از مرز ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: پلیس کشور در راستای تامین نظم و امنیت زائران در مرز ریمدان پیش بینی و تمهیدات لازم را انجام و به شکل مطلوب در حال اجرا است.

وی تامین امنیت زائران را مایه افتخار پلیس دانست و افزود: خوشبختانه با بکارگیری تمام توان، امنیت مطلوبی برای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مرز ریمدان برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امید است، زائران حسینی نیز با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا ان شاءالله در خدمات رسانی به آن ها مشکلی وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: زائران پاکستانی که هنوز از کشورشان به قصد زیارت عتبات عالیات حرکت نکرده‌اند فعلا سفر خود را به تاخیر بیندازند تا مشکل خروج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق از سوی دولت این کشور برطرف شود.

اشتری اظهار داشت: زائرانی که وارد خاک ایران شده‌اند و به دلیل مشکلات ایجاد شده از سوی دولت عراق امکان تشرف به عتبات عالیات را ندارند، می‌توانند در امنیت کامل به زیارت حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه (س) در قم مشرف شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.