فرماندار تنگستان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های سلامت گفت: مردم تنگستان نباید برای یک نیاز کوچک درمانی به مرکز استان مراجعه کنند.

امکانات درمانی تنگستان تقویت شود/ لزوم کاهش مراجعات به مرکز استان

به گزارش قدس آنلاین، احمد لطفی صبح دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: چیزی بهتر از این نیست که پس از سال‌ها خدمت، با یک عملکرد مطلوب کار را به دیگری واگذار کرد و همه انسان‌ها به این شکل فرصت خدمت برایشان مهیا نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شکی نیست که نظام سلامت، بهداشت و درمان از اولویت‌های اساسی کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب با ریل‌گذاری و سرمایه‌گذاری مناسبی که در این بخش صورت گرفته، از باب امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی، اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که قابل مقایسه با قبل از انقلاب و سال‌های اوایل انقلاب نیست.

لطفی افزود: در حوزه درمان و سلامت، جایگاه بسیار ارزشمندی در سطح جهان داریم که قابل مقایسه با برخی از کشورهای پیشرفته هم نیست و این مهم در دوره بیماری کرونا، به خوبی نمایان شد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه خدمات مدیران در حوزه سلامت به عنوان یک عبادت محسوب می‌شود، یادآور شد: هر چقدر در حوزه سلامت خوب عمل کنیم، در بخش‌های دیگر مانند اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … موفق‌تر خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم تنگستان نباید برای یک نیاز کوچک درمانی به مرکز استان مراجعه کنند، تصریح کرد: مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تشکیل یک مجمع برای هم‌اندیشی و مشورت‌های تخصصی، یک برنامه‌ریزی سه ساله جامع برای شروع کار خود تا پایان دولت، تدوین کند.

لطفی خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس جمهور و سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به تنگستان، طرح‌های خوبی برای توسعه این حوزه مصوب و اعتبار آنها اختصاص یافت.

امکانات درمانی تنگستان تقویت شود/ لزوم کاهش مراجعات به مرکز استان

در پایان این نشست، از زحمات آقای ایرج زنده‌بودی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان تنگستان تقدیر و ماه‌زرافشون رفیعی به جای وی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.